Thursday , October 19 2017
Home / India / बिहार में आई पी एस ऑफीसर का अचानक तबादला

बिहार में आई पी एस ऑफीसर का अचानक तबादला

पटना मर्कज़ी वज़ीर और ममनूआ रणवीर सेना में रब्त ज़ब्त के इल्ज़ाम का शाख़साना

पटना

मर्कज़ी वज़ीर और ममनूआ रणवीर सेना में रब्त ज़ब्त के इल्ज़ाम का शाख़साना

हुकूमत बिहार ने सुप्रिटेंडेंट‌ पुलिस, रियासती हक़ूक़-ए-इंसानी कमीशन अमिताभ कुमार दास का तबादला कर दिया है जिन्होंने मर्कज़ी वज़ीर गिरी राज सिंह और ममनूआ रणवीर सेना के दरमियान रब्त ज़ब्त का इल्ज़ाम आइद किया था। महिकमा दाख़िला ने एक आलामीया जारी करते हुए बताया कि मिस्टर दास का हक़ूक़-ए-इंसानी कमीशन से तबादला करके उन्हें एस पी-ओ-अस्सिटेंट‌ सिटीज़नस सिक्योरिटी कमीशन बनाया गया है।

सय्यद मुहम्मद वकील अहमद को बिहार हियूमन राईट्स कमीशन में मिस्टर दास की जगह तक़र्रुर किया गया है। क़ब्लअज़ीं मिस्टर अमिताभ कुमार दास ने रियासती पुलिस के स्पेशल ब्रांच को एक मकतूब रवाना करते हुए मर्कज़ी मुमलिकती वज़ीर गिरीराज सिंह और ममनूआ रणवीर सेना के दरमियान राबिता का इल्ज़ाम आइद किया था जिस पर एतराज़ करते हुए 10 नवंबर को हक़ूक़-ए-इंसानी कमीशन ने मिस्टर दास को वजह बताओ नोटिस जारी की थी।

पुलिस स्पेशल ब्रांच इन्सपेक्टर जनरल मिस्टर जे एस गंगो और सदर नशीन रियासती हक़ूक़-ए-इंसानी कमीशन और इस के 2 अरकान को तहरीर करदा मकतूब में मर्कज़ी वज़ीर गिरी राज सिंह और ममनूआ रणवीर सेना के दरमियान ख़ुशगवार ताल्लुक़ात का इन्किशाफ़ किया था। जबकि रणवीर सेना, बिहार में ज़मींदारों की ख़ानगी फ़ौज की हैसियत से बदनाम है जिस पर साल 1996-2000 के दरमियान क़त्ल-ओ-ख़ून का बाज़ार गर्म करने का इल्ज़ाम है।

TOPPOPULARRECENT