Thursday , October 19 2017
Home / India / बिहार में तूफ़ानी आंधी से जुमला 44 हलाकतें

बिहार में तूफ़ानी आंधी से जुमला 44 हलाकतें

पटना बिहार में तूफ़ानी आंधी से आज मज़ीद 2 अफ़राद फ़ौत होगए जबकि रियासत के 12 अज़ला में मंगल की शब ग़ैर मौसमी बारिश और तेज़ रफ़्तार हवा में 42 अफ़राद हलाक होगए थे।

पटना

बिहार में तूफ़ानी आंधी से आज मज़ीद 2 अफ़राद फ़ौत होगए जबकि रियासत के 12 अज़ला में मंगल की शब ग़ैर मौसमी बारिश और तेज़ रफ़्तार हवा में 42 अफ़राद हलाक होगए थे।

प्रिंसिपल सैक्रेटरी डीसास्टर मैनिजमेंट मिस्टर व्यास जी ने बताया कि ज़िला पूर्णिया में आज मज़ीद 2 अफ़राद फ़ौत हुए। क़ब्लअज़ीं इसी ज़िले में 32 अफ़राद और ज़िला माध़्य पर में 7 अफ़राद और बाक़ीमांदा अफ़राद रियासत के 10 अज़ला में तूफ़ानी आंधी से फ़ौत हुए थे।

नीतीश कुमार ने आज सुबह मुतास्सिरा अज़ला का फ़िज़ाई दौरा किया और भागलपूर में सरकारी ओहदेदारों के साथ इजलास मुनाक़िद किया।

उन्होंने बताया कि मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला राजनाथ सिंह जो कल मुतास्सिरा अज़ला का दौरा करेंगे। उन्होंने कहा कि तूफ़ानी हवा में 80 अफ़राद शदीद ज़ख़मी हुए और मुख़्तलिफ़ दवा ख़ानों में ज़ेर-ए-इलाज हैं। रियासती गवर्नर केसरी नाथ त्रिपाठी ने सीमा अंचल और कोशी रीजन में इंसानी जान-ओ-माल की तबाही पर अफ़सोस का इज़हार किया।

TOPPOPULARRECENT