Sunday , September 24 2017
Home / Bihar News / बिहार में दीवाली के मौक़े पर खूंरेज़ झड़पें फायरिंग में 3 अफ़राद हलाक और 2 शदीद ज़ख़मी

बिहार में दीवाली के मौक़े पर खूंरेज़ झड़पें फायरिंग में 3 अफ़राद हलाक और 2 शदीद ज़ख़मी

बिहार: बिहार के अज़ला नलनदा और नवाडा में दीवाली से मुताल्लिक़ वाक़ियात में 3 अफ़राद हलाक और मुतअद्दिद ज़ख़मी हो गए। पुलिस ज़राए ने बताया कि ज़िला नलनदा राजगिरी पुलिस इस्टेशन के तहत सलाब बाज़ार इलाक़े में कल शब क़िमार बाज़ों के ग्रुप में तसादुम होगया जिसके दौरान एक हथियार से फायरिंग के नतीजे में 2 अफ़राद हलाक हो गए।

महलोकीन की वीवेक सिंह और लवली सिंह की हैसियत से शनाख़्त की गई है। जब कि एक और शख़्स ज़ख़मी होगया है। डिप्टी पुलिस सुप्रिटेंडेंट‌ मिस्टर संजय कुमार ने आज ये इत्तेला दी और बताया कि नाशों को बग़रज़ पोस्टमार्टम रवाना कर दिया गया है और ज़ख़मी शख़्स को पटना मेडिकल कॉलेज एंड हॉस्पिटल से रुजू कर दिया गया है।

जहां पर इसकी हालत तशवीशनाक बताई जाती है। उन्होंने बताया कि इस वाक़िये के सिलसिले में 2 अफ़राद को गिरफ़्तार करलिया गया है और एक मुल्ज़िम की तहवील से 2 कारतूस ज़ब्त कर लिए गए हैं। ज़िला नवाडा में दीवाली से मुताल्लिक़ तसादुम में सर दाला पुलिस इस्टेशन के तहत लोनड बाज़ार गाँव‌ में इस वक़्त एक शख़्स हलाक और दीगर 2 अफ़राद ज़ख़मी हो गए।

जब कल शब मुक़ामी अवाम और पुलिस मुलाज़िमीन के दरमियान लड़ाई झगडे के दौरान फायरिंग कर दी गई। बाज़ अफ़राद का इल्ज़ाम है कि पुलिस ने जुआ ( सट्टा बाज़ी ) खेलने की इजाज़त देने के लिये रिश्वत तलब की थी। महलूक की बहैसियत राकेश कुमार शनाख़्त करली गई जब कि ज़ख़मी शख़्स को ईलाज के लिये हॉस्पिटल रवाना किया गया। पुलिस ने फायरिंग के वाक़िये की तहकीकात शुरू कर दी।

TOPPOPULARRECENT