Friday , September 22 2017
Home / India / बीजेपी पर फ़िर्कावाराना मसले को उछालने का इल्ज़ाम तृणमूल

बीजेपी पर फ़िर्कावाराना मसले को उछालने का इल्ज़ाम तृणमूल

कोलकाता: तृणमूल कांग्रेस ने आज बीजेपी पर इल्ज़ाम आइद किया कि वो मग़रिबी बंगाल में असेम्बली इंतेख़ाबात से क़बल फ़िर्कावाराना मसाइल पैदा करना चाहती है। तृणमूल कांग्रेस के तर्जुमान डेरिक ओब्रायन ने एक बयान में कहा कि कालियाचक मालदा में सूरत-ए-हाल कशीदा थी ताहम वो क़ाबू से बाहर नहीं हुई।

पुलिस ने मसले से बेहतर अंदाज़ में निमटा है। शुक्र है कि यहां कोई जानी नुक़्सान नहीं हुआ है और कोई ज़ख़मी नहीं हुआ है। 10 अफ़राद को गिरफ़्तार किया गया है। उन्होंने इस मसले को मुजरिमाना मसला क़रार दिया और इल्ज़ाम आइद किया कि बीजेपी । आरएसएस की जानिब से उनकी हिक्मत-ए-अमली के मुताबिक़ इस मसले को फ़िर्कावाराना रंग देने की कोशिश की गई।

ट्वीटर पर ये कोशिश की गई। पुरानी तसावीर को पेश किया गया और ग़ैर ज़िम्मेदाराना ट्वीट्स को सोश्यल मीडिया में पेश किया गया। ओब्रायन ने कहा कि बी जे पी गुज़िशता एक हफ़्ते से कोशिश कर रही है कि फ़िर्कावाराना वाक़ियात को उछाला जाये। असेम्बली इंतेख़ाबात से सौ दिन क़बल से बीजेपी एसी कोशिशें करती रहती है।

ये पार्टी इंतिख़ाबात का सामना करने वाली हर रियासत में इस तरह की हिक्मत-ए-अमली पर अमल करती है। उन्होंने कहा कि अब बीजेपी को भी एहसास होने लगा है कि ये एक मुजरिमाना नौईयत का वाक़िया है फ़िर्कावाराना नहीं|

TOPPOPULARRECENT