Saturday , August 19 2017
Home / Khaas Khabar / बीफ फेस्टिवल मुनाक़िद करने पर दादरी जैसा वाक़िया पेश आसकता है

बीफ फेस्टिवल मुनाक़िद करने पर दादरी जैसा वाक़िया पेश आसकता है

हैदराबाद 04 दिसंबर: पुरअज़म तलबा के एक ग्रुप ने ये फ़ैसला किया हैके उस्मानिया यूनीवर्सिटी में 10 दिसंबर को बीफ फेस्टीवल मुनाक़िद किया जाये जबकि यूनीवर्सिटी हुक्काम ने इजाज़त से इनकार कर दिया और बी जे पी के एक रुकने असेंबली ने इस फेस्टीवल को बुज़ूर ताक़त रोकने की धमकी दी है।

बीफ फेस्टीवल के जवाब में तलबा के एक ग्रुप ने पोरक फेस्टीवल मुनाक़िद करने का एलान किया है। बीफ फेस्टीवल के आर्गेनाईज़र शंकर ने बताया कि दरअसल हमने इजाज़त के लिए कोई दरख़ास्त नहीं दी है क्युंकि ये इजाज़त हासिल करने की ज़रूरत नहीं कि हमारे कॉलेज और हॉस्टल में क्या खाया जाये और कोई हमें इजाज़त दें या ना दें, हम बीफ फेस्टीवल मुनाक़िद करने से बाज़ नहीं आएँगे।

उन्होंने ये निशानदेही की के यूनीवर्सिटी में गणेश फेस्टीवल और नागोला चित्तूरथी तक़ारीब और दुसरे तहवार मनाए जाते हैं, क्या ये मज़हबी रसुमात इजाज़त लेकर अदा की जाती हैं।

इसी दौरान बी जे पी रुकने असेंबली राजा सिंह ने इंचार्ज वाइस चांसलर उस्मानिया यूनीवर्सिटी से मुतालिबा किया हैके बीफ फेस्टीवल के आर्गेनाईज़रस के ख़िलाफ़ सख़्त कार्रवाई की जाये, बसूरत-ए-दीगर दादरी जैसा वाक़िया यहां भी पेश आसकता है जिसमें एक 52 साला मुस्लिम शख़्स मुहम्मद अख़लाक़ को बीफ के इस्तेमाल के शुबा में मौत के घाट उतार दिया गया था। दलित तलबा ग्रुपस और बाएं बाज़ू की तलबा तन्ज़ीमों एस एफ़ आई, ए आई एस एफ़ और पी डी एसयू ने बीफ फेस्टीवल के एहतेमाम का एलान किया है।

उधर राजा सिंह ने इस धमकी का इआदा किया के इजाज़त से इनकार के बाद भी अगर आर्गेनाईज़रस बीफ फेस्टीवल मुनाक़िद करने पर ज़िद हैं तो वो भी एक मन्सूबे के मुताबिक़ उन्हें रोकने की मुम्किना कोशिश करेंगे।

उन्होंने कहा कि अगरचे तलबा अपनी ज़िद पर क़ायम हैं, मैंने भी बीफ फेस्टीवल को रोकने का अह्द कर लिया है। राजा सिंह ने कहा था कि यूनीवर्सिटी में बीफ फेस्टीवल की इजाज़त दी जाती है तो गाय की पूजा की भी इजाज़त दी जाये। वाज़िह रहे के आलमी यौम हुक़ूक़-ए-इंसानी के मौके पर 10 दिसंबर को बीफ फेस्टीवल मुनाक़िद किया जा रहा है।

फेस्टीवल के आर्गेनाईज़रस ने रियासती हुक़ूक़-ए-इंसानी कमीशन से राजा सिंह के इश्तिआल अंगेज़ बयानात के ख़िलाफ़ शिकायत की है जबके बीफ फेस्टीवल पर तनाज़ा के बाद यूनीवर्सिटी हुक्काम ने पाबंदी आइद कर दी है।

TOPPOPULARRECENT