Tuesday , October 17 2017
Home / India / बीबी फ़लक का निज़ाम तनफ़्फ़ुस बहाल, बेहोशी बरक़रार

बीबी फ़लक का निज़ाम तनफ़्फ़ुस बहाल, बेहोशी बरक़रार

दो साला लड़की फ़लक की जान बचाने के लिए दिल्ली के हॉस्पिटल में 36 दिन के दौरान पाँच ऑप्रेशन किए जाने के बावजूद हालत में बेहतरी के कोई आसार नुमायां नहीं हुए हैं। ईलाज करने वाले डाक्टरों का कहना है कि बीबी फ़लक की हालत हनूज़ तशवीशनाक है और व

दो साला लड़की फ़लक की जान बचाने के लिए दिल्ली के हॉस्पिटल में 36 दिन के दौरान पाँच ऑप्रेशन किए जाने के बावजूद हालत में बेहतरी के कोई आसार नुमायां नहीं हुए हैं। ईलाज करने वाले डाक्टरों का कहना है कि बीबी फ़लक की हालत हनूज़ तशवीशनाक है और वो बेहोश है, इसके बावजूद तमाम आज़ा मुस्तहकम हैं।

ऑल इंडिया इंस्टीटियूट आफ़ मेडीकल साइंसेस (एम्स) के डाक्टरों ने आख़िरी सर्जरी करने के बाद कहा कि ये लड़की अपने तौर पर सांस ले रही है। निज़ाम तनफ़्फ़ुस बहाल हो जाने के बाद मस्नूई तनफ़्फ़ुस निज़ाम को हटा लिया गया है।इस तरह दीगर आरिज़ों का ईलाज बदस्तूर जारी है।

फ़लक को 18 जनवरी को हॉस्पिटल में शरीक किया गया था , उस वक़्त से हालत तशवीशनाक थी और मस्नूई निज़ाम तनफ़्फ़ुस में रखा गया था। एक माह गुज़र जाने के बावजूद वो अपने तौर पर सांस लेने के काबिल नहीं थी , लेकिन अब ये लड़की अपने तौर पर सांस ले रही है चुनांचे डाक्टरों ने वेंटीलेटर हटाने का फ़ैसला किया ।

माहिरीन का कहना है कि किसी मरीज़ को ज़्यादा अर्सा तक मस्नूई तनफ़्फ़ुस पर रखना कोई अच्छी अलामत नहीं होती।बीबी फ़लक की आख़िरी सर्जरी 20 फरवरी को की गई थी।

TOPPOPULARRECENT