Saturday , October 21 2017
Home / Crime / बीवी के क़ातिल शौहर ने की ख़ुदकुशी

बीवी के क़ातिल शौहर ने की ख़ुदकुशी

पुराने शहर के इलाक़ा रैनबाज़ार में एक शख़्स ने अपनी बीवी का क़त्ल करने के बाद ख़ुदकुशी करली। ये वाक़िया रैनबाज़ार के इलाके हफ़ीज़नगर तालाब कटा में पेश आया जहां 35 साला सय्यद जाफ़र ने अपनी बीवी 32 साला नाज़िया बेगम का बेरहमी से क़त्ल कर दिया और

पुराने शहर के इलाक़ा रैनबाज़ार में एक शख़्स ने अपनी बीवी का क़त्ल करने के बाद ख़ुदकुशी करली। ये वाक़िया रैनबाज़ार के इलाके हफ़ीज़नगर तालाब कटा में पेश आया जहां 35 साला सय्यद जाफ़र ने अपनी बीवी 32 साला नाज़िया बेगम का बेरहमी से क़त्ल कर दिया और ख़ुद फांसी लेकर ख़ुदकुशी करली।

इन्सपेक्टर रैनबाज़ार रमेश के मुताबिक़ सय्यद जाफ़र पेशे से ख़ानगी मुलाज़िम था। नाज़िया और जाफ़र की शादी तक़रीबन 15 साल पहले हुई थी जिस ने कल रात वज़नी शए से हमला करते हुए अपनी बीवी को हलाक कर दिया और बीवी की मौत के बाद ख़ुद फांसी लेकर ख़ुदकुशी करली।

कल रात दोनों मियां के दरमयान झगड़ा हुआ था जो उनके लिए आम बात थी। उनकी दो लड़कीयां और दो लड़के थे जो इस वक़्त पुलिस के मुताबिक़ मकान में थे और हालते नींद में थे। जाफ़र की आदतें मियां बीवी के दरमयान झगड़े की अहम वजह थीं।

पुलिस ज़राए के मुताबिक़ जाफ़र अक्सर नियम की हालत में मकान पहूँचता था और इस आदत को बीवी नाज़िया बेगम पसंद नहीं करती थी। साबिक़ में इन दोनों मियां बीवी के दरमयान ज़बरदस्त झगड़ा हुआ था और जाफ़र ने अपनी बीवी पर क़ातिलाना हमला भी किया था जिस के तहत भवानीनगर पुलिस में केस दर्ज करते हुए कार्रवाई की गई। ताहम इस मुक़द्दमा में जाफ़र बरी होगया था और इस ने बीवी को पुरसुकून माहौल फ़राहम करने का भरोसा दिलाते हुए अपने साथ ले आया था। लेकिन शराब की आदत इन दोनों के दरमयान झगड़े का सबब बनी और उन का घर तबाह होगया। पुलिस ने क़त्ल का एक और मुश्तबा हालत में मौत का एक दो मुक़द्दमात दर्ज करलिए हैं और मसरूफ़ तहक़ीक़ात हैं।

TOPPOPULARRECENT