Sunday , October 22 2017
Home / Hyderabad News / बी जे पी की तरफ़ तेलुगु देशम के झुकाव पर ईज़हारे तशवीश

बी जे पी की तरफ़ तेलुगु देशम के झुकाव पर ईज़हारे तशवीश

कांग्रेस के रुक्न क़ानूनसाज़ कौंसिल मुहम्मद फ़ारूक़ हुसैन ने फ़िर्कापरस्त बी जे पी की तरफ़ तेलुगु देशम के झुकाव पर तशवीश का इज़हार किया। उन्हों ने कहा कि बी जे पी ने मुसलमानों के क़ातिल चीफ़ मिनिस्टर गुजरात को वज़ारत आज़मी का उम्मीदवार

कांग्रेस के रुक्न क़ानूनसाज़ कौंसिल मुहम्मद फ़ारूक़ हुसैन ने फ़िर्कापरस्त बी जे पी की तरफ़ तेलुगु देशम के झुकाव पर तशवीश का इज़हार किया। उन्हों ने कहा कि बी जे पी ने मुसलमानों के क़ातिल चीफ़ मिनिस्टर गुजरात को वज़ारत आज़मी का उम्मीदवार नामज़द किया है।

माज़ी में बी जे पी से इत्तिहाद की ग़लती का सदर तेलुगु देशम चंद्र बाबू नायडू ने एतराफ़ किया था और मुस्तक़बिल में बी जे पी से इत्तिहाद ना करने का मुसलमानों से वाअदा किया था, ताहम नायडू पर इक़्तिदार का भूत सवार है।

उन्हों ने कहा कि तेलंगाना की ताईद करने वाले नायडू जिस तरह सीमा – आंध्र में मुत्तहदा आंध्र की बिलवास्ता तहरीक चला रहे हैं, इसी तरह मुसलमानों से किए गए वाअदा से मुनहरिफ़ होकर बी जे पी से दोस्ती का हाथ बढ़ा रहे हैं। दिल्ली में एक ही शहनशीन पर मोदी और चंद्र बाबू नायडू ने ना सिर्फ़ एक दूसरे की तारीफ़ की, बल्कि मुस्तक़बिल में इत्तिहाद के इशारे भी दिए हैं।

उन्हों ने कहा कि जनाब ज़ाहिद अली ख़ान एडीटर रोज़नामा सियासत और रुक्न तेलुगु देशम पोलिट ब्यूरो ने बी जे पी से इत्तिहाद पर तेलुगु देशम से मुस्ताफ़ी होने का एलान करते हुए अपने ईमानी जज़्बा का सबूत पेश किया है, जो काबिले सताइश है। बाअज़ गोशों से ये भी कहा जा रहा है कि अभी इत्तिहाद नहीं हुआ, ताहम अगर ये अफ़्वाह है तो नायडू की जानिब से तरदीद क्यों नहीं की जा रही है?

TOPPOPULARRECENT