Sunday , October 22 2017
Home / India / बी जे पी की पारलीमानी पार्टी का इजलास , क़रारदाद मंज़ूर

बी जे पी की पारलीमानी पार्टी का इजलास , क़रारदाद मंज़ूर

नई दिल्ली /24 अप्रैल ( पी टी आई ) कोयला ब्लॉक्स मुख़तस करने के अस्क़ाम के सिलसिले में बी जे पी ने हुकूमत पर अपनी तन्क़ीद में शिद्दत पैदा करते हुए वज़ीर आज़म मनमोहन सिंह से इस्तीफ़ा पेश करने और मर्कज़ी वज़ीर क़ानून अश्वनी कुमार को बरतरफ़ करने का

नई दिल्ली /24 अप्रैल ( पी टी आई ) कोयला ब्लॉक्स मुख़तस करने के अस्क़ाम के सिलसिले में बी जे पी ने हुकूमत पर अपनी तन्क़ीद में शिद्दत पैदा करते हुए वज़ीर आज़म मनमोहन सिंह से इस्तीफ़ा पेश करने और मर्कज़ी वज़ीर क़ानून अश्वनी कुमार को बरतरफ़ करने का मुतालिबा किया ।

बी जे पी पारलीमानी पार्टी का एक इजलास एल के अडवानी की ज़ेर क़ियादत मुनाक़िद किया गया । जिस में इस सिलसिले में एक क़रारदाद मंज़ूर की गई । जिस में इल्ज़ाम आइद किया गया है कि हुकूमत कोयला अस्क़ाम के सिलसिले में हक़ायक़ ज़ाहिर होने से रोकने केलिए ज़ुलम-ओ-जबर कर रही है ।

बी जे पी पारलीमानी पार्टी ने क़रारदाद में कहा कि मर्कज़ी हुकूमत मुसलसल कई अस्क़ामस में शामिल‌ हैं और हक़ायक़ के इन्किशाफ़ को रोकने केलिए जाबिराना तरीक़ेकार इस्तेमाल कर रही है । इस लिए वज़ीरे आज़म मनमोहन सिंह को मुस्ताफ़ी होजाना चाहीए और मर्कज़ी वज़ीर क़ानून अश्वनी कुमार को बरतरफ़ किया जाना चाहीए ।

पार्टी के डिप्टी लीडर बराए राज्य सभा रवी शंकर प्रसाद ने इजलास के बाद प्रेस कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए कहा कि पार्टी ने मुतालिबा किया है कि वज़ीरे आज़म को मसतफ़ी और मर्कज़ी वज़ीर क़ानून को बरतरफ़ किया जाना चाहीए । उन्होंने कहा कि पार्टी की राय में यू पी ए हुकूमत ने मनमोहन सिंह की ज़ेर क़ियादत मुल्क में हर इदारे को तबाह करदिया है ।और अपना मुहकम बनालिया है ।

उन्होंने इल्ज़ाम आइद किया है कि वज़ीरे आज़म का दफ़्तर और मर्कज़ी वज़ीर क़ानून सी बी आई की कारकर्दगी में बेजा मुदाख़िलत कर रहे हैं जो कोयला अस्क़ाम की तहकीकात कर रही है । बी जे पी क़ाइद एम वैंकय्या नायडू ने कहा कि जे पी सी के सदर नशीन का ये ज़ुल्म है कि उन्होंने अपनी रिपोर्ट तय्यार करते हुए अटल बिहारी वाजपाई की निशानदेही की है । हालाँकि वो मुल्क के मक़बूल तरीन वुज़राए आज़म में से एक थे ।

उन्होंने कहा कि वो अपनी ज़िम्मेदारीयों से गुरेज़ करना और अवाम की तवज्जु हटाने चाहते हैं । जो इंतेहाई क़ाबिल-ए-मज़म्मत है । वज़ीर आज़म को चाहीए कि वो मर्कज़ी वज़ीर क़ानून को फ़ौरी बरतरफ़ करदें । चाकू कोयला अस्क़ाम पर जे पी सी रिपोर्ट के अफ़शा-ए-के ज़िम्मेदार हैं ।

TOPPOPULARRECENT