Wednesday , October 18 2017
Home / India / बी जे पी की 2014 इंतेख़ाबात के लिए मुहिम का रस्मी आग़ाज़

बी जे पी की 2014 इंतेख़ाबात के लिए मुहिम का रस्मी आग़ाज़

बिहार के बी जे पी क़ाइदीन और कारकुनों के इजलास से नरेंद्र मोदी का ख़िताब

बिहार के बी जे पी क़ाइदीन और कारकुनों के इजलास से नरेंद्र मोदी का ख़िताब
नई दिल्ली । 6 जुलाई (पी टी आई) चीफ़ मिनिस्टर गुजरात नरेंद्र मोदी जिन्हें हाल ही में भारतीय जनता पार्टी की इंतिख़ाबी कमेटी का सरबराह मुक़र्रर किया गया है, जुमा के दिन अपने मंसूबों पर अमल आवरी का आग़ाज़ करेंगे। वो पार्टी कारकुनों और क़ाइदीन के एक इजलास से ख़िताब करेंगे जिनका ताल्लुक़ रियासत बिहार से है जहां बी जे पी और जनतादल (यू) में इख़तेलाफ़ात पैदा होगए हैं।

जे डी यू ने मोदी को इंतेख़ाबी कमेटी का सरबराह मुक़र्रर करने के बाद बी जे पी से तर्क-ए-ताल्लुक़ करलिया है। एक दिन क़बल बी जे पी पारलीमानी बोर्ड का इजलास मुनाक़िद हुआ था जिस में पार्टी में ऐसा मालूम होताहै की दाख़िली इख़तेलाफ़ात पसेपुश्त डाल दिए हैं। सीनीयर क़ाइद एल के अडवानी मोदी के क़रीब बैठे हुए नज़र आए।

इजलास आइन्दा लोक सभा इंतिहा बात की हिक्मत-ए-अमली के ताय्युन केलिए तलब किया गया था जो सिर्फ़ 2014 में मुक़र्रर हैं। एक माह क़बल सीनीयर क़ाइद एल के आडवाणी ने चीफ़ मिनिस्टर गुजरात को इंतेख़ाबी कमेटी का सरबराह बनाए जाने के इक़दाम के ख़िलाफ़ बग़ावत करदी थी।

दोनों इजलासों में कांग्रेस ज़ेर-ए-क़ियादत हुकूमत से टक्कर लेने की हिक्मत-ए-अमली पर आइन्दा इंतेख़ाबात के पेशे नज़र ग़ौर किया गया। जिन मसाइल पर बेहस हुई इन में मुबय्यना तौर पर सी बी आई के इस्तिहसाल का मौज़ू भी शामिल था। ये इल्ज़ाम बी जे पी ने इशरत जहां के क़त्ल की तहक़ीक़ात पर सी बी आई पर आइद किया गया था।

हुकूमत की जानिब से ग़िज़ाई तमानीयत का सदारती यक्म नामा जारी करने के फ़ैसले के पस-ए-मंज़र में ये फ़ैसला किया गया है। एक ज़राये ने कहा कि पार्टी के आला सतही क़ाइदीन ने जनरल सेक्रेटरियों के साथ तबादला-ए-ख़्याल किया और उनसे तज्वीज़ें तलब कीं। इजलास में 2014 के आम इंतेख़ाबात में सोश्यल मीडिया के आज़म तरीन इस्तेमाल की मंज़ूरी भी दी गई।

ज़राए के बमूजब आई टी माहिरीन को इंतेख़ाबी मुहिम केलिए मुक़र्रर करने की तजवीज़ भी मंज़ूर की गई।

TOPPOPULARRECENT