Monday , August 21 2017
Home / India / बी जे पी के एक साला इक़्तेदार के बाद हक़ायक़ जूं के तूं : शिवसेना

बी जे पी के एक साला इक़्तेदार के बाद हक़ायक़ जूं के तूं : शिवसेना

मुंबई: नरेंद्र मोदी हुकूमत के एक साला दौर-ए-इक्तदार पर मायूसी ज़ाहिर करते हुए सदर शिवसेना उद्धव ठाकरे ने आज तशवीश ज़ाहिर की कि बुनियादी हक़ायक़ में कोई तबदीली पैदा नहीं हुई। हालाँकि बी जे पी ने अच्छे दिन के नारे पर अवाम के वोट हासिल किए थे। नुमायां बात ये है कि तवील मुद्दती एन डी ए की हलीफ़ अब बी जे पी के काम पर एक ऐसे वक़्त तन्क़ीद कररही है जबकि मर्कज़ी हुकूमत पर अपोज़िशन की जानिब से कई मसाइल पर पार्लियामेंट के अंदर और बाहर तन्क़ीद जारी है।

ठाकरे ने शिवसेना के तर्जुमान सामना को इंटरव्यू देते हुए कहा कि साबिक़ यू पी ए हुकूमत ने जो गंदगी फैलाई है उसकी सफ़ाई के लिए 50 साल भी नाकाफ़ी हैं। लेकिन आइन्दा 5 साल में अवाम की उमंगों की तकमील के लिए बहुत कुछ किया जा सकता है। बी जे पी ने अवाम से अच्छे दिन का वादा किया था।

उसे अब अवाम को धोका देने का कोई मौक़ा हासिल नहीं है। उन्होंने कहा कि हालाँकि हुकूमतें तबदील होचुकी हैं लेकिन ना तो मर्कज़ में और ना रियासत महाराष्ट्र में बुनियादी हक़ायक़ तबदील हुए हैं। बेरोज़गार अवाम एहतेजाज कररहे हैं, काश्तकार ख़ुदकुशीयाँ कररहे हैं, ख़वातीन पर ज़ुलम जारी है। यही ख़बरें हम रोज़ाना अख़बारों में पढ़ते हैं। एक सवाल के जवाब में ठाकरे ने बी जे पी से सवाल किया कि क्या जम्मू-कश्मीर में पी डी पी से इत्तेहाद कोई अच्छा काम था? क्यों कि वहां पाकिस्तानी पर्चम लहराए जा रहे हैं।

TOPPOPULARRECENT