Monday , October 23 2017
Home / India / बी जे पी ने कर्नाटक को लूट लिया , राहुल गांधी का इल्ज़ाम

बी जे पी ने कर्नाटक को लूट लिया , राहुल गांधी का इल्ज़ाम

सनधनोर ( कर्नाटक ) /24 अप्रैल ( पी टी आई ) कर्नाटक में बरसर-ए-इक्तदार बी जे पी पर सख़्त तन्क़ीद करते हुए नायाब सदर कांग्रेस राहुल गांधी ने आज इल्ज़ाम आइद किया कि बी जे पी ने रियासत को लूट लिया है । वो 5 मई के असैंबली इंतेख़ाबात में शर्मनाक श

सनधनोर ( कर्नाटक ) /24 अप्रैल ( पी टी आई ) कर्नाटक में बरसर-ए-इक्तदार बी जे पी पर सख़्त तन्क़ीद करते हुए नायाब सदर कांग्रेस राहुल गांधी ने आज इल्ज़ाम आइद किया कि बी जे पी ने रियासत को लूट लिया है । वो 5 मई के असैंबली इंतेख़ाबात में शर्मनाक शिकस्त से दो-चार होगी ।

कांग्रेस की इंतेख़ाबी मुहिम का शुमाली कर्नाटक में आग़ाज़ करते हुए उन्होंने कहा कि बी जे पी ने अपने तमाम इंतेख़ाबी तय क़नात की ख़िलाफ़वरज़ी की है । उसे सिर्फ़ एक बात याद है कि रियासत के अवाम की दौलत कैसे लौटी जा सकती है और उन्होंने अपने दौर-ए-इक्तदार में एसा कर दिखाया है ।

अवाम के दिलों को छू लेने की कोशिश करते हुए उन्होंने बी जे पी के इंतेख़ाबी तयक़नात के बारे में कई सवालात किए और पूछा कि क्या इन सब की तकमील होचुकी है । उन्होंने कहा कि बी जे पी हुकूमत ने अवाम को ठेस पहुचाई है । उनके यक़ीन से ग़द्दारी की है । जो अवाम ने बी जे पी पर रखा था ।

राहुल गांधी ने जल्सा-ए-आम से ख़िताब करते हुए कहा कि अवाम को तेज़ धूप में इनका मुंतज़िर रखने पर वो उनसे माज़रत ख़ाह हैं । राहुल गांधी अपने मुक़र्ररा वक़्त से देढ़ घंटा ताख़ीर से जलसे से ख़िताब करने केलिए पहूंचे थे । उन्होंने कहा कि बी जे पी कर्नाटक में शिकस्त खाएगी और उसकी गूंज दिल्ली में भी सुनाई देगी ।

अपने तय क़नात मुलाज़मतें फ़राहम करने , पानी सरबराह करने और 24 घंटे बर्क़ी तवानाई फ़राहम करने की ख़िलाफ़वरज़ी करने पर उन्होंने बी जे पी की मज़म्मत करते हुए कहा कि गुज़िशता मर्तबा अवाम ने बी जे पी पर भरोसा किया था । उसे बरसर-ए-इक्तदार लाया था । कियोंकी उन्होंने ये तय क़नात दिए थे ।

लेकिन हुकूमत ने एक भी तय्यक़ून‌ की तकमील की । उन्होंने दिल्ली में करप्शन के ख़िलाफ़ बी जे पी के हंगामे का तज़किरा करते हुए उन्होंने कहा कि रियासती असैंबली में दो भाईयों का ग़लबा था जिन्हें अब कानकनी अस्क़ाम के सिलसिले में कैद में रहना पड़ रहा है ।

TOPPOPULARRECENT