Saturday , October 21 2017
Home / India / बी जे पी पर बड़ों को गोशा नशीन करदेने का इल्ज़ाम

बी जे पी पर बड़ों को गोशा नशीन करदेने का इल्ज़ाम

पटना । 18 । जून (पी टी आई) बी जे पी की सियासत का तज़किरा करते हुए चीफ मिनिस्टर बिहार नितिश कुमार ने अपनी हलीफ़ जमात पर जिस से उनके ताल्लुक़ात कशीदा होगए हैं, इल्ज़ाम आइद किया कि इस ने ग़द्दारी की है और पार्टी के बड़ों को गोशा नशीन करदिया है।

पटना । 18 । जून (पी टी आई) बी जे पी की सियासत का तज़किरा करते हुए चीफ मिनिस्टर बिहार नितिश कुमार ने अपनी हलीफ़ जमात पर जिस से उनके ताल्लुक़ात कशीदा होगए हैं, इल्ज़ाम आइद किया कि इस ने ग़द्दारी की है और पार्टी के बड़ों को गोशा नशीन करदिया है।

उन्होंने इस रवैय्ये पर तशवीश ज़ाहिर की। वो नरेंद्र मोदी मसले पर अल के आडावाणी को हाशिया पर करदेने का वाज़िह हवाला दे रहे थे। उन्होंने कहा कि उन लोगों को जिन्होंने ग़द्दारी की है और ख़ुद अपने बड़ों को गोशा नशीन करदिया है, दूसरों पर अंगुश्तनुमाई का कोई हक़ नहीं है , जो ख़ुद अपने बड़ों की इज़्ज़त नहीं करसकते और पार्टी में उन्हें हाशिया पर करदेते हैं, हम पर इल्ज़ाम आइद करने का कोई हक़ नहीं रखते।

वो अपनी क़ियामगाह पर जनता के दरबार में मुख्य मंत्री के दौरान एक प्रेस कान्फ़्रैंस ख़िताब कर रहे थे। जे डी यू ने से नर क़ाइद जॉर्ज फ़र्नांडीज़ का हश्र आडवाणी के मुमासिल होने का हवाला देने पर उन्होंने कहा कि ये ग़लत है, वो (फ़र्नांडीज़) बिस्तर नशीन होगए हैं और हम उन की इयादत केलिए वक़फे वक़फे से उन से मुलाक़ात करते रहते हैं।

बी जे पी के ग़द्दारी के इल्ज़ाम की तरदीद करते हुए नितिश कुमार ने कहा कि भगवा पार्टी ने एसा माहौल तय्यार किया था जिस में उनकी पार्टी को एन डी ए से तर्क-ए-ताल्लुक़ करना पड़ा। उन्होंने बी जे पी पर तन्क़ीद करते हुए कहा कि गुजरात में रेलवे की एक तक़रीब में उन की तक़रीर की ग़लत तावील कर के उसे मोदी की ताईद क़रार दिया है ।

उन्होंने कहा कि उनकी पार्टी ने बी जे पी से तर्क-ए-ताल्लुक़ का फैसला उजलत में नहीं किया, इस पर काफ़ी ग़ौर-ओ-ख़ौज़ कर के मुनासिब-ए-वक़्त पर तर्क-ए-ताल्लुक़ किया गया। उन्होंने कहा कि अगर मज़ीद इंतेज़ार किया जाता तो ये ख़ुद फ़रेबी के मुमासिल होता। उन्होंने कहा कि बी जे पी की मर्कज़ी क़ियादत कोई तय्याक़ून‌ देने केलिए तय्यार नहीं थी ताकि अलहिदगी के फैसले को मुल्तवी किया जाता।

जे डी यू के कांग्रेस के साथ इत्तिहाद के इमकानात के बारे में सवाल का जवाब देते हुए नितिश कुमार ने कहा कि ये बहुत दौर की बात है, हमें अवाम का एतेमाद हासिल करने और उसे बहाल करने की सब से ज़्यादा फ़िक्र है। हम अवाम से किए हुए तमाम वादों की तकमील केलिए हर मुम्किन कोशिश करेंगे।

बी जे पी बिहार की जानिब से कल विश्वासघात दिवस (यौम दग़ा बाज़ी) मनाने के ऐलान पर नितीश कुमार ने कहा कि उन्हें रियासती बी जे पी क़ाइदीन से कोई शिकायत नहीं है । बेहतर होगा कि हम मिल बैठ कर अवाम की फ़लाह-ओ-बहबूद केलिए काम करें लेकिन ख़ारिजी ताकतें जिन पर रियासती बी जे पी क़ाइदीन को कोई क़ाबू हासिल नहीं है, उन्हें तबाह करदेंगी।

सदर आर जे डी लालू प्रसाद यादव और रियासती बी जे पी क़ाइदीन के एक गोशा की जानिब से सियासी फ़वाइद केलिए एन डी ए से तर्क-ए-ताल्लुक़ करने का और मौकापरस्त होने का इल्ज़ाम आइद किए जाने पर तबसेरा करते हुए उन्होंने 1996 में उस वक़्त की समतापार्टी ने बी जे पी से इत्तिहाद किया था।

TOPPOPULARRECENT