Monday , August 21 2017
Home / Hyderabad News / बी जे पी बिहार में शिकस्त के अंदेशों से बौखलाहट का शिकार

बी जे पी बिहार में शिकस्त के अंदेशों से बौखलाहट का शिकार

हैदराबाद 31 अक्टूबर: क़ाइद अप्पोज़ीशन तेलंगाना क़ानूनसाज़ कौंसिल मुहम्मद अली शब्बीर ने बी जे पी के क़ौमी सदर अमीत शाह के बयान पर सख़्त रद्द-ए-अमल ज़ाहिर करते हुए कहा कि बी जे पी किसी भी तरह फ़िर्कापरस्ती के ज़रीये बिहार असेंबली चुनाव में कामयाबी के हरबे इस्तेमाल कर रही है।

मुहम्मद अली शब्बीर ने कहा कि अमीत शाह ने बिहार में एन डी ए की शिकस्त पर पाकिस्तान में जश्न मनाने का जो एलान किया है वो महिज़ अवाम में तफ़र्रुक़ा डालने की कोशिश है। क़ाइद अप्पोज़ीशन तेलंगाना कौंसिल ने बिहार के अवाम को पाकिस्तानी कहने पर अमीत शाह को श्रम आनी चाहीए।

उन्होंने अमीत शाह से बिहार के अवाम से माज़रत करने का मुतालिबा क्या या फिर हिन्दुस्तानी रियासतों और पाकिस्तान के दरमयान ताल्लुक़ात की वज़ाहत करें। मुहम्मद अली शब्बीर ने कहा कि बी जे पी क़ाइदीन पाकिस्तान का नाम लिए बग़ैर नहीं रह सकते क्युंकि क़ब्लअज़ीं बी जे पी एक और क़ाइद एल के अडवानी ने क़ैद-ए-आज़म पाकिस्तान मुहम्मद अली जिनाह के ताल्लुक़ हिन्दुस्तान की तक़सीम पर रिमार्क किया था।

उन्होंने आख़िर में कहा कि क़ौमी सदर बी जे पी अमीत शाह के बयान से इस बात का अंदाज़ा बख़ूबी लगाया जा सकता है कि बी जे पी को अपनी शिकस्त का अंदाज़ा हो गया है जिसकी वजह से वो अपनी बौखलाहट के बाइस ग़ैर ज़िम्मेदाराना बयानात दे रहे हैं। पार्टी को यक़ीन हो गया हैके उसे बिहार में कर्रारी शिकस्त का सामना करना पड़ सकता है जिसकी वजह से वो बौखलाहट का शिकार हो गई है।

TOPPOPULARRECENT