Saturday , October 21 2017
Home / Crime / बी जे पी रुक्न एसेंबली को जेल में सलामी की तहकीकात का हुक्म

बी जे पी रुक्न एसेंबली को जेल में सलामी की तहकीकात का हुक्म

मुज़फ़्फ़र नगर फ़सादात के ज़िमन में बी जे पी रुक्न एसेंबली संगीत सोम की गिरफ़्तारी के एक दिन बाद औराई ज़िला जेल के स्टाफ़ और जेलर की जानिब से उनका इस्तिक़बाल किए जाने के मसले पर हुकूमत उत्तरप्रदेश ने आज कहा कि इस वाक़िया की तहकीकात की ज

मुज़फ़्फ़र नगर फ़सादात के ज़िमन में बी जे पी रुक्न एसेंबली संगीत सोम की गिरफ़्तारी के एक दिन बाद औराई ज़िला जेल के स्टाफ़ और जेलर की जानिब से उनका इस्तिक़बाल किए जाने के मसले पर हुकूमत उत्तरप्रदेश ने आज कहा कि इस वाक़िया की तहकीकात की जा रही हैं और ख़ातियों के ख़िलाफ़ कार्रवाई की जाएगी।

रियास्ती वज़ीर राजिंदर चौधरी ने अख़बारी नुमाइंदों से कहा कि जेल के अंदर अरकान एसेंबली को सलामी देने की कोई रिवायत नहीं है , ऐसा कोई प्रोटोकोल नहीं है, हम इस मसले की तहकीकात कररहे हैं और इस में मुलव्वस ख़ातियों के ख़िलाफ़ कार्रवाई की जाएगी। हलक़ा एसेंबली सर थाना की नुमाइंदगी करनेवाले संगीत सोम को मुज़फ़्फ़रनगर की एक अदालत ने 21 सितंबर को 14 दिन केलिए अदालती तहवील में देदिया था।

जेल भेजे जाने पर जेलर ने अपने दोनों हाथ जोड़कर इस रुक्न एसेंबली का इस्तिक़बाल किया था और अमले के दीगर चंद अरकान ने सलामी दी थी। जिस के जवाब में रुक्न एसेंबली ने भी अपना हाथ लहराया।

TOPPOPULARRECENT