Saturday , August 19 2017
Home / India / बी जे पी लीडरों के ख़िलाफ़ करप्शन के इल्ज़ामात पर फ़िक्र

बी जे पी लीडरों के ख़िलाफ़ करप्शन के इल्ज़ामात पर फ़िक्र

नई दिल्ली: बी जे पी में सरकशी का पहला इशारा देते हुए सीनियर लीडर शांता कुमार ने कहा‍ के व्यापम स्कैम जैसे करप्शन केस से निमटने के लिए पार्टी में लोक पाल के क़ियाम का मुतालिबा किया है, और बताया है कि इस तरह के वाक़ियात से हमारे सर श्रम से झुक गए हैं।

हिमाचल प्रदेश के सीनीयर बी जे पी लीडर ने पार्टी सदर अमित शाह को मौसूमा एक मकतूब में बाज़ रियासतों में जारीया तनाज़आत का तज़किरा किया जिस में चीफ़ मिनिस्टर राजस्थान वसुंधरा राजे और महाराष्ट्र के एक वज़ीर पंकज मुंडे के ख़िलाफ़ करप्शन के इल्ज़ामात हैं।

80साला साबिक़ चीफ़ मिनिस्टर ने एक अख़लाक़ियात कमेटी की तशकील पर ज़ोर दिया जो कि बी जे पी की ज़ेर इक़्तेदार रियासतों में लीडरों पर निगरानी के लिए लोक पाल की तरह काम करे। मिस्टर शांता कुमार ने आज बताया कि मैंने एक ख़त पार्टी सरबराह को रवाना किया है और हर एक लफ़्ज़ पर क़ायम हूँ, हमारी पार्टी ने शानदार कामयाबियां हासिल की हैं और मर्कज़ और मुख़्तलिफ़ रियासतों में हुकूमतें तशकील दी हैं।

मेरी ख़ाहिश है कि हम शायान-ए-शान तरिक़े पर हुकूमतें चलाते रहें। लेकिन बाज़ लीडरों के दामिन दागदार होजाने से हमारे सरशरम से झुक गए हैं और हमें दिली तकलीफ़ पहुंची है। उन्होंने बताया कि पार्टी सदर को अपने नुक़्ता-ए-नज़र और ज़हनी कोफ़त से वाक़िफ़ करवाया गया है जबकि दो सफ़हात पर मुश्तमिल हिन्दी में तहरीर ये मकतूब जिस पर 10जुलाई की तारीख़ है, कांगा के एम पी के फेसबुक पर कल पोस्ट किया गया।

मिस्टर शांता कुमार ने अपने मकतूब में बताया कि वो जिन सिंह के दौर से वाबस्ता हैं और इक़दार पर मबनी सियासत के हामी हैं। उन्हों ने बताया कि अवाम का एतिमाद हासिल करते हुए हम एक हुक्मराँ जमात बन गए लेकिन हालात की सितम ज़रीफ़ी से अवाम ने भी इक़्तेदार से समझौता करलिया है और हम ने भी इक़्तेदार की सियासत शुरू करदी है।

मिस्टर शांता कुमार ने वज़ीर-ए-आज़म मिस्टर नरेंद्र मोदी के गुजरात मॉडल बराए हुक्मरानी की सताइश की और बताया कि गुज़िश्ता लोक सभा इंतेख़ाबात में पार्टी की शानदार कामयाबी में ये अहम अंसर कारफ़रमा था।

TOPPOPULARRECENT