Tuesday , October 17 2017
Home / India / बी जे पी वज़ारत अज़मी दौड़ में रमन सिंह शामिल

बी जे पी वज़ारत अज़मी दौड़ में रमन सिंह शामिल

नई दिल्ली २१ नवंबर (पी टी आई) बी जे पी में वज़ारत अज़मी के उम्मीदवार के लिए जारी दौड़ में छत्तीसगढ़ चीफ़ मिनिस्टर रमन सिंह भी शामिल हो गए हैं।

नई दिल्ली २१ नवंबर (पी टी आई) बी जे पी में वज़ारत अज़मी के उम्मीदवार के लिए जारी दौड़ में छत्तीसगढ़ चीफ़ मिनिस्टर रमन सिंह भी शामिल हो गए हैं।

ताहम उन्हों ने ज़ोर दे कर कहा कि वो इस रेस में शामिल नहीं हैं। 59 साला रमन सिंह ने कहा कि ये मसला बी जे पी के पास ज़ेर-ए-ग़ौर है। वजीर् आज़म का उम्मीदवार कौन बनेगा ये पार्टी के बड़े फ़ोर्म में फ़ैसला किया जाएगा।

वो एक सवाल का जवाब दे रहे थे कि आया बी जे पी के अंदर वज़ारत अज़मी के उम्मीदवार का मसला हनूज़ ज़ेर अलतवा है, चीफ़ मिनिस्टर छत्तीसगढ़ ने कहा कि दरअसल कई मौक़ों पर हम किसी को मुक़र्रर करते हैं लेकिन इस का फ़ैसला इंतिख़ाबात के बाद ही होता है। वज़ारत अज़मी का फ़ैसला भी हमारा मर्कज़ी पारलीमानी बोर्ड करेगा। ये मसला फ़िलहाल नहीं है।

उन्हों ने कहा कि इन की तवज्जा 2013-ए-के छत्तीसगढ़ असम्बली इंतिख़ाबात पर मर्कूज़ है इसलिए वो वज़ारत अज़मी का उम्मीदवार करनने के बारे में हरगिज़ नहीं सोच रहे हैं।

रमन सिंह ने कहा कि इस दौड़ में मेरे से हट कर हर कोई शामिल है। इस बारे में मैंने हरगिज़ कोई तजवीज़ नहीं रखी है क्योंकि हमारी रियासत मैं ख़ुद सब से बड़े इंतिख़ाबात होने जा रहे हैं।

आम इंतिख़ाबात से क़बल छत्तीसगढ़ में असैंबली इंतिख़ाबात मेरे लिए हम हैं इस लिए में अपनी पूरी तवज्जा इस पर मर्कूज़ कर रहा हूँ।

TOPPOPULARRECENT