Sunday , October 22 2017
Home / Hyderabad News / बी जे पी से इत्तेहाद के लिए चंद्राबाबू नायडू तैयार

बी जे पी से इत्तेहाद के लिए चंद्राबाबू नायडू तैयार

रियासत में होने वाले चुनाव में बी जे पी के साथ चुनाव मुफ़ाहमत के लिए सदर तेलुगु देशम एन चंद्राबाबू नायडू की तरफ से सबज़ झंडी देने की इत्तेलाआत पाई जाती हैं।

रियासत में होने वाले चुनाव में बी जे पी के साथ चुनाव मुफ़ाहमत के लिए सदर तेलुगु देशम एन चंद्राबाबू नायडू की तरफ से सबज़ झंडी देने की इत्तेलाआत पाई जाती हैं।

चुनाव मुफ़ाहमत के मसले पर अज़ला से आए हुए बाज़ क़ाइदीन ने ये दरयाफ़त करने पर कि आया चुनाव में सी पी आई-ओ-सी पी आई एम के साथ ही मिलकर काम करना होगा?

फ़ौरी रधे अमल का इज़हार करते हुए इन अज़ला के क़ाइदीन को बी जे पी के साथ मिलकर काम करने की नायडू ने वाज़िह हिदायात दी हैं।

तेलुगु देशम पार्टी के बावसूक़ ज़राए ने ये बात बताई और कहा कि मिस्टर चंद्राबाबू नायडू ने टेली कांफ्रेंस के ज़रीया भी रियासत भर में पार्टी के तमाम अहम क़ाइदीन को बी जे पी के साथ मिलकर काम करने की हिदायत दिए जाने की इत्तेलाआत हैं।

इसी ज़राए के मुताबिक़ बलदी चुनाव में बी जे पी के साथ मिलकर काम करने का नायडू ने पार्टी क़ाइदीन को मश्वरह दिया और साथ ही साथ कांग्रेस, वाई एस आर कांग्रेस पार्टी के साथ किसी भी सूरत में मिलकर काम ना करने की सख़्त हिदायात दी हैं।

इस के अलावा मुक़ामी तौर पर बी जे पी क़ाइदीन से कोई मसाइल-ओ-मुश्किलात दरपेश हूँ तो उन्हें मतला करने की भी हिदायत दी। चंद्राबाबू नायडू ने अहम क़ाइदीन को तलब करके अलाहिदा अलाहिदा तौर पर बातचीत कररहे हैं और बी जे पी के साथ मिलकर मुक़ाबला करने के मसले पर इन क़ाइदीन के साथ बातचीत करते हुए मश्वरे हासिल कररहे हैं और इस बात से क़ाइदीन को वाक़िफ़ करवा रहे हैंके सीमांध्र को तरक़्क़ी देने के लिए मर्कज़ी हुकूमत की मदद दरकार होगी।

लिहाज़ा बी जे पी के साथ चुनाव मुफ़ाहमत को ज़रूरी बताते हुए क़ाइदीन को वाज़िह तौर पर बी जे पी के साथ चुनाव मुफ़ाहमत के इशारे दे रहे हैं। और क़ाइदीन को इस बात की भी हिदायत दे रहे हैंके फ़िलवक़्त बी जे पी-ओ-तेलुगु देशम पार्टी के साथ चुनाव मुफ़ाहमत बलदी चुनाव तक जारी रखें और उन बलदी चुनाव में सूरते हाल का जायज़ा लेकर आइन्दा असेंबली-ओ-लोक सभा चुनाव के लिए बी जे पी के साथ चुनावि मुफ़ाहमत को क़तईयत देने की इत्तेलाआत हैं।

TOPPOPULARRECENT