Sunday , August 20 2017
Home / India / बी जे पी हुक्मरानी में मुल्क बोहरान का शिकार : सचिन पायलट

बी जे पी हुक्मरानी में मुल्क बोहरान का शिकार : सचिन पायलट

जयपुर: राजस्थान प्रदेश कांग्रेस कमेटी के सदर सचिन सचिन पायलट ने आज कहा कि एन डी ए दौर-ए-हकूमत में मुल्क एक बोहरान कुन दूर से गुज़र रहा है और अवाम ये उमीद कर रहे हैं कि कांग्रेस दुबारा बरसर‍-ए‍-इक़्तेदार आएगी। सचिन सचिन पायलट ने कांग्रेस के 131 यौमे तासीस के मौक़े पर इस पार्टी के कारकुनों से ख़िताब करते हुए कहा कि बी जे पी के ज़ेर-ए-क़ियादत एन डी ए की हुक्मरानी में मुल्क और राजस्थान बोहरान से गुज़र रहे हैं और तमाम शहरी इन हालात में कांग्रेस से उम्मीदें वाबस्ता कर रहे हैं।

सचिन ने कहा कि अवाम उम्मीद करते हैं कि राजस्थान में 2018 के असेम्बली इंतेख़ाबात और 2019 के आम इंतेख़ाबात में कांग्रेस दुबारा इक़्तेदार पर वापिस आएगी। अवाम राजस्थान और मर्कज़ में कांग्रेस को इक़्तेदार सौंपने के लिए तैयार हैं। उन्होंने कांग्रेस कारकुनों पर-ज़ोर दिया कि वो मर्कज़ और राजस्थान की बी जे पी हुकूमतों के झूटे वादों और रिश्वतखोरी को मंज़र-ए-आम पर लाएंगे।

सचिन सचिन पायलट ने इल्ज़ाम आइद किया कि बी जे पी, मनफ़ी सियासत में मुलव्विस होती हुई कांग्रेस क़ाइदीन को झूटे इल्ज़ामात में माख़ूज़ कर रही है जिसका कांग्रेस की जानिब से मुंहतोड़ जवाब दिया जाएगा।

TOPPOPULARRECENT