Saturday , October 21 2017
Home / India / बी जे पी क़ियादत की तब्दीली अमली बग़ावत : बर्धन

बी जे पी क़ियादत की तब्दीली अमली बग़ावत : बर्धन

कोलकता, 01 फरवरी: (पी टी आई) बी जे पी की क़ियादत में तब्दीली को अमली बग़ावत क़रार देते हुए सी पी आई क़ाइद ए बी बर्धन ने आज कहा कि चीफ़ मिनिस्टर गुजरात नरेंद्र मोदी को पार्टी का वज़ारत-ए-उज़्मा का उम्मीदवार बनाकर पेश करने से शदीद असरात मुरत्ति

कोलकता, 01 फरवरी: (पी टी आई) बी जे पी की क़ियादत में तब्दीली को अमली बग़ावत क़रार देते हुए सी पी आई क़ाइद ए बी बर्धन ने आज कहा कि चीफ़ मिनिस्टर गुजरात नरेंद्र मोदी को पार्टी का वज़ारत-ए-उज़्मा का उम्मीदवार बनाकर पेश करने से शदीद असरात मुरत्तिब होने के अंदेशे हैं।

बी जे पी ज़ेर-ए-क़ियादत एन डी ए के कई क़ाइदीन इसके मुख़ालिफ़ हैं। वो कोलकता में एक प्रेस कान्फ्रेंस से ख़िताब कर रहे थे। उन्होंने कहा कि सदर बी जे पी की हैसियत से राज नाथ सिंह का अचानक उभर आना अमली एतबार से बग़ावत के मुतरादिफ़ है। गडकरी जा चुके और राज नाथ सिंह आ चुके हैं और ये तमाम कार्रवाई सिर्फ़ 12 घंटे के अंदर मुकम्मल हो गई।

उन्होंने कहा कि तब्दीली मसाइल पर तबादला ए ख़्याल के बगै़र और उनकी यकसूई के लिए तजावीज़ पेश किए बगै़र अमल में आ गई। सी पी आई के साबिक़ जनरल सेक्रेटरी बर्धन ने कहा कि इससे बी जे पी पर आर एस एस के ग़लबा का सुबूत मिलता है।

TOPPOPULARRECENT