Tuesday , October 24 2017
Home / Hyderabad News / बी सत्य ना रायना की ग़ुलाम नबी आज़ाद से मुलाक़ात

बी सत्य ना रायना की ग़ुलाम नबी आज़ाद से मुलाक़ात

हाईकमान की तलबी पर दिल्ली पहुंच कर सदर प्रदेश कांग्रेस कमेटी मिस्टर बी सत्य ना रायना ने मर्कज़ी वज़ीर-ए-सेहत मिस्टर ग़ुलाम नबीआज़ाद से मुलाक़ात की। आज यानी 16 मार्च को चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी के दिल्ली पहूंचने

हाईकमान की तलबी पर दिल्ली पहुंच कर सदर प्रदेश कांग्रेस कमेटी मिस्टर बी सत्य ना रायना ने मर्कज़ी वज़ीर-ए-सेहत मिस्टर ग़ुलाम नबीआज़ाद से मुलाक़ात की। आज यानी 16 मार्च को चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी के दिल्ली पहूंचने का क़वी इमकान है। तेलंगाना के कांग्रेस अरकान-ए-पार्लीमैंट ने ग़ुलाम नबी आज़ाद से मुलाक़ात करते हुए डाक्टर के केशव राव को दूसरी मीयाद केलिए रुक्न राज्य सभा नामज़द करने का मुतालिबा किया।

राज्य सभा इंतेख़ाबात केलिए पर्चा नामज़दगी दाख़िल करने की आख़िरी तारीख़ 19 मार्च है। असेंबली में कांग्रेस अरकान की अददी ताक़त के लिहाज़ से 4 नशिस्तों पर कांग्रेस की कामयाबी यक़ीनी है। दिल्ली में राज्य सभा टिकट केलिए कांग्रेस क़ाइदीन की सरगर्मीयां तेज़ होगई हैं। दिल्ली में गरमागरम सयासी माहौल और पार्लीमैंट के बजट सैशन के बावजूद कांग्रेस हाईकमान ने राज्य सभा अरकान उम्मीदवारों को क़तईयत देने सदर प्रदेश कांग्रेस मिस्टर बी सत्य ना रायना को दिल्ली तलब किया है।

दिल्ली पहूंचते ही शाम में उन्हों ने इंचार्ज आंधरा प्रदेश उमोर मिस्टर ग़ुलाम नबी आज़ाद से मुलाक़ात की। राज्य सभा केलिए दावेदार उम्मीदवारों की अपनी तरफ़ से फ़हरिस्त पेश की। रियासत की ताज़ा सयासी सूरत-ए-हाल से वाक़िफ़ कराया। 7 हलक़ों के ज़िमनी इंतेख़ाबात पर भी तबादला-ए-ख़्याल करते हुए मुजव्वज़ा 17 असेंबली हलक़ों और एक लोक सभा के ज़िमनी इंतेख़ाबात से मुताल्लिक़ पार्टी की तैय्यारी-ओ-हिक्मत-ए-अमली से वाक़िफ़ किराया।

अभी तक सिर्फ चिरंजीवी के नाम को क़तईयत दी गई है। बाक़ी तीन नशिस्तों केलिए 15 से ज़ाइद क़ाइदीन दावेदार हैं। ज़राए ने बताया कि क़तई फ़हरिस्त तैय्यार करने हाईकमान ने चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी को भी दिल्ली तलब किया है। इमकान है कि 16 मार्च को चीफ़ मिनिस्टर दिल्ली केलिए रवाना होंगे या हफ़्ता की सुबह दिल्ली पहूंचेंगे। तेलंगाना के अरकान-ए-पार्लीमैंट ने आज शाम में मिस्टर ग़ुलाम नबी आज़ाद से मुलाक़ात की है।

दूसरी मीयाद केलिए डाक्टर केशव रावको राज्य सभा कारकुन बनाने का मुतालिबा किया है। उन्हें रुक्न ना बनाने पर तेलंगाना अवाम में कांग्रेस के ताल्लुक़ से मनफ़ी पैग़ाम पहूंचने तेलंगाना की तहरीक चलाने पर ओहदों से महरूम करदेने के हाईकमान पर इल्ज़ामात आइद होने का दावा किया है। मिस्टर आज़ाद ने तीक़न दिया कि वो इस मसला पर पार्टी सदर सोनीया गांधी से मुलाक़ात करेंगे।

TOPPOPULARRECENT