Wednesday , October 18 2017
Home / Khaas Khabar / बेगम पेट में मुस्लिम क़ब्रिस्तान के लिए 2 एकड़ ज़मीन फ़राहम करने का वाअदा

बेगम पेट में मुस्लिम क़ब्रिस्तान के लिए 2 एकड़ ज़मीन फ़राहम करने का वाअदा

तेलंगाना के वज़ीरे आला के चन्द्र शेखर राव ने ओल्ड कस्टम बस्ती बेगम पेट में मुस्लिम क़ब्रिस्तान के 2 एकड़ ज़मीन फ़राहम का करने का यक़ीन दिलाया है। इस सिलसिले में तहरीक मुस्लिम क़ब्रिस्तान कमेटी की जानिब से जारी 10 साला जद्दो जहद कारगर सा

तेलंगाना के वज़ीरे आला के चन्द्र शेखर राव ने ओल्ड कस्टम बस्ती बेगम पेट में मुस्लिम क़ब्रिस्तान के 2 एकड़ ज़मीन फ़राहम का करने का यक़ीन दिलाया है। इस सिलसिले में तहरीक मुस्लिम क़ब्रिस्तान कमेटी की जानिब से जारी 10 साला जद्दो जहद कारगर साबित हुई है।

तेलंगाना के वज़ीरे आला ने आज बलकम पेट – बेगम पेट लिंक रोड का इफ़्तिताह अंजाम दिया। इस मौक़ा पर सनअत नगर के रुक्न असेंबली टी सिरीनवास यादव तहरीक मुस्लिम क़ब्रिस्तान कमेटी के अरकान समेत वज़ीरे आला के चंद्रशेखर राव से नुमाइंदगी की।

मुस्लिम क़ब्रिस्तान कमेटी के वफ़्द ने वज़ीरे आला को बताया कि ओल्ड कस्टम बस्ती बेगम पेट में बड़ी तादाद में मुस्लमान रहते हैं ताहम मुसलमानों की तदफ़ीन के लिए इस इलाक़े में क़ब्रिस्तान नहीं है।

तहरीक मुस्लिम क़ब्रिस्तान कमेटी के सदर हनीफ़ ख़ान ने वज़ीरे आला के शेखर राव को बताया कि इस वक़्त पंजा गुट्टा क़ब्रिस्तान भी तंग दामिनी का शिकवा कर रहा है।

वज़ीरे आला ने मुस्लिम क़ब्रिस्तान कमेटी के वफ़्द की जानिब से पेश कर्दा मसाइल की समाअत की। वज़ीरे आला ने सरकारी हुक्काम से सवाल किया कि बेगम पेट में अराज़ी मौजूद है या नहीं?

हुक्काम ने के सी आर को बताया कि बेगम पेट में सरकारी अराज़ी है। जिस के बाद वज़ीरे आला ने कमेटी के वफ़्द से सवाल किया कि मुस्लिम क़ब्रिस्तान के लिए कितनी अराज़ी दरकार है।

जी एच एम सी के हुक्काम ने बेगम पेट, अमीर पेट, बलकम पेट, और सनअत नगर में ट्रैफ़िक मसाइल पर क़ाबू पाने के लिए एक सड़क और रेलवे लाईन के नीचे से एक अंडरपास तामीर किया है।

2007 में इस प्रोजेक्ट के तामीराती कामों के लिए संगे बुनियाद रखा गया था। बेगम पेट और बलकम पेट को जोड़ने वाले रोड अंडर ब्रीज की तामीर के लिए साउथ सेंट्रल रेलवे ने 13 करोड़ 36 लाख रुपये मंज़ूर किए थे।

TOPPOPULARRECENT