Sunday , October 22 2017
Home / Crime / बेटी की इस्मत रेज़ि ( बलात्कार) और क़हबा गिरी ( वेश्या वृत्ति/Prostitution) के लिए ज़बरदस्ती

बेटी की इस्मत रेज़ि ( बलात्कार) और क़हबा गिरी ( वेश्या वृत्ति/Prostitution) के लिए ज़बरदस्ती

केरला की एक अदालत ने आज एक रोंगटे खड़े कर देने वाले जुर्म का फ़ैसला सुनाते हुए कहा कि दुनिया का कोई भी जुर्म इतना संगीन नहीं हो सकता जितना कि एक बाप के ज़रीया अपनी ही बेटी की इस्मतदरी का जुर्म। अपनी बेटी की मुतवातिर ( लगातार) इस्मत रेज़ि (

केरला की एक अदालत ने आज एक रोंगटे खड़े कर देने वाले जुर्म का फ़ैसला सुनाते हुए कहा कि दुनिया का कोई भी जुर्म इतना संगीन नहीं हो सकता जितना कि एक बाप के ज़रीया अपनी ही बेटी की इस्मतदरी का जुर्म। अपनी बेटी की मुतवातिर ( लगातार) इस्मत रेज़ि ( बलात्कार) करने और उसे क़हबा गिरी पर ( वेश्या वृत्ति/Prostitution) मजबूर करने वाले शैतान सिफ़त बाप को अदालत ने सज़ा ए उम्र क़ैद सुनाई है।

पुलिस के मुताबिक़ 14 साला लड़की की दो तीन साल के अर्सा में कम-ओ-बेश 100 अफ़राद ने इस्मत रेज़ि की जिन में इस का बाप भी शामिल है जिस का नाम टी सुधीर बताया गया है जो मलयालम फिल्मों में छोटा मोटा रोल अदा करता है। इस ने ख़ुद अपनी बेटी को ही क़हबा गिरी (वेश्या वृत्ति) पर मजबूर किया और इस मक़सद के लिए वो अपनी बेटी को केरला के कई इलाक़ों के इलावा पड़ोसी रियास्तों को भी ले गया। एर्नाकुलम एडीशनल सेशन कोर्ट ने उम्र क़ैद की बामुशक्क़त सज़ा के इलावा टी सुधीर पर 50,000 रुपय का जुर्माना भी आइद किया गया है।

जज ने कहा कि सुधीर ने अपनी ही बेटी की इस्मत के इलावा इस के एतिमाद को भी तार तार कर दिया जो अपने बाप की शख़्सियत मैं ख़ुद को महफ़ूज़ तसव्वुर करती है लेकिन शैतान सिफ़त बाप ने एतिमाद के इस महफ़ूज़ क़िला को ढाह दिया।

TOPPOPULARRECENT