Monday , October 23 2017
Home / Crime / बेरोज़गारी से तंग आकर 2 नौजवानों की ख़ुदकुशी

बेरोज़गारी से तंग आकर 2 नौजवानों की ख़ुदकुशी

शहर हैदराबाद में जहां एक तरफ़ बेरोज़गार नौजवानों के लिए रोज़गार के मवाक़े फ़राहम करने के लिए जॉब मीलों का इनइक़ाद अमल में लाया जा रहा है ।

शहर हैदराबाद में जहां एक तरफ़ बेरोज़गार नौजवानों के लिए रोज़गार के मवाक़े फ़राहम करने के लिए जॉब मीलों का इनइक़ाद अमल में लाया जा रहा है ।

एसा लगता है के बलदिया की ये कोशिशें नाकाफ़ी साबित हो रही है । चूँके शहर में पेश आए इस तरह के दो अलग वाक़ियात में दो बेरोज़गार अफ़राद ने फांसी लेकर ख़ुदकुशी करली ।

बंजारा हिलज़ और एस आर नगर पुलिस स्टेशन हदूद में ये वाक़ियात पेश आए । बंजारा हिलज़ पुलिस स्टेशन हदूद में 22 साला हरी नाथ ने कल रात फांसी लेकर ख़ुदकुशी करली वो बंजारा हिलज़ के इलाके सिरी कृष्णा नगर का साकन था और एक कमरा किराया पर लेकर रहता था ।

पाली टकनक डिप्लोमा होल्डर हरी नाथ बेहतर रोज़गार की तलाश में था । जिस को मुलाज़मत नहीं मिली रही थी जिस ने कल रात फांसी लेकर ख़ुदकुशी करली ।

ताहम पुलिस इन्सपैक्टर बंजारा हिलज़ मुरली कृष्णा का कहना है के वो रोज़गार पर था और बेहतर रोज़गार की तलाश में पिछ्ले चंद रोज़ से बे कार था ।

इन्सपैक्टर ने बताया के हरी नाथ ख़राबी सेहत से भी परेशान था । जिस से दिलबर्दाशता होकर इस ने इंतिहाई इक़दाम किया और ख़ुदकुशी करली ।

जबके दूसरे वाक़िया में जो एस आर नगर पुलिस स्टेशन हदूद में पेश आया 40 साला एम पुरुषोत्तम ने फांसी लेकर ख़ुदकुशी करली । वो बेरोज़गार था और दर्द शिकम से परेशान था बेरोज़गारी और बीमारी से वो तंग आचुका था जिस ने इंतिहाई इक़दाम करते हुए ख़ुदकुशी करली ।

इन्सपैक्टर पुलिस एस आर नगर एस प्रभाकर ने बताया के पुरुषोत्तम जो य‌लारेडी गोरा में रहता था इस से पहले भी कई मर्तबा ख़ुदकुशी का इक़दाम किया था और नाकाम रहा ।

वो बीमारी का शिकार भी था और बेरोज़गार भी जिस ने इंतिहाई इक़दाम करते हुए ख़ुदकुशी करली । पुलिस ने मुक़द्दमात दर्ज करलिया है और मसरूफ़ तहकीकात है ।

TOPPOPULARRECENT