Sunday , October 22 2017
Home / Hyderabad News / बेहतर अख़लाक़ और समाजी इक़दार को अपनाने , तलबा को मश्वरा

बेहतर अख़लाक़ और समाजी इक़दार को अपनाने , तलबा को मश्वरा

हैदराबाद 9 जनवरी (प्रैस नोट) अवनति ग्रुप आफ़ इंस्टी टयूशंस की जानिब से आई टी और मैनिजमंट पर एक रोज़ा क़ौमी समीनार का 6 जनवरी को सिरी सत्य साई निगम श्रीनगर कॉलोनी अमीर पेट पर इनइक़ाद अमल में आया। मर्कज़ी वज़ीर-ए-ममलकत बराएफ़रोग़ इंस

हैदराबाद 9 जनवरी (प्रैस नोट) अवनति ग्रुप आफ़ इंस्टी टयूशंस की जानिब से आई टी और मैनिजमंट पर एक रोज़ा क़ौमी समीनार का 6 जनवरी को सिरी सत्य साई निगम श्रीनगर कॉलोनी अमीर पेट पर इनइक़ाद अमल में आया। मर्कज़ी वज़ीर-ए-ममलकत बराएफ़रोग़ इंसानी वसाइल मेहमान ख़ुसूसी थीं। उन्हों ने इफ़्तिताही तक़रीब में इस समीनार को समन्वय । 2k12 नाम दिए जाने पर कॉलिज इंतिज़ामीया की सताइश की।

उन्हों ने तलबाको इस बात का मश्वरा दिया कि वो बेहतर अख़लाक़ और समाजी इक़दार को अपनाएं, इस के बगै़र तालीम का हुसूल बेमानी है। उन्हों ने तलबा कुमलक की तरक़्क़ी के लिए काम अंजाम देने की भी तलक़ीन की। सदर नशीन अवनति ग्रुप-ओ-रुकन असम्बली ऐम सरीनवास राउ ने ख़ैरमक़दमी ख़िताब में कहाकि अवनति ग्रुप के अहम मक़ासिद में तलबा को डिग्री, पी जी, इंजीनीयरिंग और फार्मेसी मैदानों में मयारी तालीम मुहय्या करना है। ऐस सत्य ना रायना वाइस चांसलर उस्मानिया यूनीवर्सिटी इफ़्तिताही तक़रीब के मेहमान एज़ाज़ी थे।

उन्हों ने तलबा को मुसबत अंदाज़ में चयालनजस का मुक़ाबला करने का मश्वरा दिया। तीन सेशन्स मैं समीनार का इनइक़ाद अमल में आया। प्रोफ़ैसर गवीनद राजू लो ने आई टी में हंगामी रुजहानात पर ख़िताब किया। समीनार के इख़तताम पर कल्चरल प्रोग्राम पेश किया गया। के लाल किशवर रजिस्ट्रार जे एन टी यू मेहमान ख़ुसूसी, सरीनवास रेड्डी मेहमानएज़ाज़ी थे। तक़रीबन 3 हज़ार तलबा ने समीनार में शिरकत की। आख़िर में तलबा कोमुख़्तलिफ़ प्रोग्राम्स पर नक़द इनामात पेश किए गए।

TOPPOPULARRECENT