Sunday , October 22 2017
Home / Crime / बैंकाक में हुकूमत मुख़ालिफ़ जल्से आम पर हमला में 28 अफ़राद ज़ख़्मी

बैंकाक में हुकूमत मुख़ालिफ़ जल्से आम पर हमला में 28 अफ़राद ज़ख़्मी

एक हुकूमत मुख़ालिफ़ जल्से आम के मुक़ाम पर दो बम धमाकों से कम अज़ कम 28 अफ़राद ज़ख़्मी हो गए हैं। हुकूमत मुख़ालिफ़ एहतेजाजियों के जल्से और जुलूसों के दौरान तशद्दुद के सिलसिले का ये ताज़ा तरीन वाक़िया है। एहतेजाजियों ने परेशान हाल वज़ीरे आज़म अ

एक हुकूमत मुख़ालिफ़ जल्से आम के मुक़ाम पर दो बम धमाकों से कम अज़ कम 28 अफ़राद ज़ख़्मी हो गए हैं। हुकूमत मुख़ालिफ़ एहतेजाजियों के जल्से और जुलूसों के दौरान तशद्दुद के सिलसिले का ये ताज़ा तरीन वाक़िया है। एहतेजाजियों ने परेशान हाल वज़ीरे आज़म अंगलक शिनावात्रा को इक़्तेदार से बेदख़ल करने की अपनी मुहिम में शिद्दत पैदा करदी है।

तारीख़ी आज़ादी की यादगार के पास बम धमाकों और फायरिंग के वाक़ियात पेश आए जो बैंकाक के वस्त में एक बड़े चौराहे पर वाक़ेहै। एहतेजाजी मुज़ाहिरीन पीर के दिन से ही इस इमारत पर अपनी बैंकाक बंद की मुहिम के सिलसिले में क़ाबिज़ थे।

एक सहाफ़ी ने जो ज़ख़्मी होने वालों में शामिल है, एरावान इमरजेंसी सेंटर में ब्यान देते हुए कहा कि कामयाबी की तारीख़ी इमारत में दो बम धमाके किए गए और फायरिंग की गई।

ये जुलूस एक चौराहे से गुज़र रहा था जब कि दस्ती बम हमला किया गया। 46 साला महलूक एहतेजाज के दौरान हलाक होने वाला 9वां शख़्स था। दो हफ़्ता बाद ही वस्त मुद्दती इंतिख़ाबात मुक़र्रर हैं।

TOPPOPULARRECENT