Thursday , September 21 2017
Home / Islami Duniya / बैतुल मुक़द्दस के लाखों फ़लस्तीनीयों की सुकूनत ख़तरे में

बैतुल मुक़द्दस के लाखों फ़लस्तीनीयों की सुकूनत ख़तरे में

इसराईली हुकूमत ने बैतुल मुक़द्दस के हज़ारों फ़लस्तीनी बाशिंदों को उनकी इक़ामत के लिए जारी कर्दा “ज़र्द कार्ड” मंसूख़ करने की तजवीज़ करदी जिससे दीवार फ़ासिल की दूसरी तरफ़ रहने वाले कम से कम एक लाख फ़लस्तीनीयों को एक नई मुश्किल से दो-चार कर दिया है।

अल अर्बिया डॉट नेट के मुताबिक़ इसराईली वज़ीरे आज़म बेंजामिन नितिन्याहू जो फ़लस्तीनीयों के हवाले से निहायत सख़्त मौक़िफ़ रखते हैं ने दो हफ़्ते पेशतर अपनी काबीना के इजलास के दौरान ये तजवीज़ पेश की थी कि अल क़ुद्स की कई फ़लस्तीनी कालोनीयों में रिहायश पज़ीर फ़लस्तीनीयों के ज़र्द कार्ड्स मंसूख़ कर दिए जाएं।

ज़राए का कहना है कि काबीना के इजलास में मौजूद माहिरीन क़ानून ने ख़बरदार किया कि इस तरह की तजवीज़ से इसराईल को मुश्किलात का सामना करना पड़ सकता है क्योंकि इतनी बड़ी तादाद की शहरीयत मंसूख़ करने का आईन में कहीं भी जवाज़ मौजूद नहीं है।

जबकि दीवार फ़ासिल की दूसरी जानिब वाक़े फ़लस्तीनी कालोनीयों पर अमल इसराईल की अमलदारी नहीं है। अगर्चे दूसरी जानिब के फ़लस्तीनी शहरी इसराईल की फ़राहम कर्दा सहूलियात और मुराआत से मुस्तफ़ीद हो रहे हैं क़ानून इतनी बड़ी तादाद में फ़लस्तीनीयों की शहरीयत मंसूख़ करना मुम्किन नहीं है।

TOPPOPULARRECENT