Tuesday , October 17 2017
Home / Hyderabad News / बैरूनी ममालिक आला तालीम के लिए स्कीम, 120 दरख़ास्तों का इदख़ाल

बैरूनी ममालिक आला तालीम के लिए स्कीम, 120 दरख़ास्तों का इदख़ाल

अक़लीयती तलबा को 5 बैरूनी ममालिक की यूनीवर्सिटीज़ में आला तालीम के लिए इमदाद से मुताल्लिक़ स्कीम से इस्तिफ़ादा के लिए अभी तक रियासत भर में तकरीबन 120 दरख़्वास्तें दाख़िल की गईं और दरख़ास्तों के इदख़ाल की आख़िरी तारीख एक अगस्त है।

महकमा अक़लीयती बहबूद के ज़राए ने बताया कि हुकूमत ने इस स्कीम पर अमल आवरी के लिए 25 करोड़ रुपये बजट में मुख़तस किए लेकिन अभी तक बजट जारी नहीं किया गया।

चूँकि महकमा अक़लीयती बहबूद 4 अगस्त को मुस्तहिक़ तलबा का इंतिख़ाब मुकम्मल कर लेगा और 7 अगस्त तक मंज़ूरी से मुताल्लिक़ अहकामात जारी कर दिए जाएंगे। लिहाज़ा बजट की अदम इजराई की सूरत में महकमा को दुश्वारियों का सामना करना पड़ सकता है। ओहदेदार बजट की इजराई के सिलसिले में मुसलसल महकमा फ़ाइनेन्स से रब्त में हैं।

ओहदेदारों का कहना है कि 25 करोड़ रुपये की फ़ौरी इजराई के लिए चीफ मिनिस्टर की सतह पर मुदाख़िलत की ज़रूरत है। बजट की इजराई की सूरत में मुंतख़ब अहल उम्मीदवार फ़ौरी तौर पर बैरूनी ममालिक रवाना हो सकते हैं।

जारीया साल इस स्कीम के तहत 250 अक़लीयती तलबा बैरूनी यूनीवर्सिटीज़ में आला तालीम के लिए 10 लाख रुपये की इमदाद हासिल कर सकते हैं। अमरीका, बर्तानिया, ऑस्ट्रेलिया, कैनेडा और सिंगापुर की यूनीवर्सिटीज़ में तालीम के हुसूल के ख़ाहिशमंद तलबा ही इस स्कीम से इस्तिफ़ादा के अहल होंगे।

TOPPOPULARRECENT