Friday , October 20 2017
Home / Khaas Khabar / बैरूने मुल्क आला तालीम के लिए 280 अक़लियती तलबा इमदाद के मुस्तहिक़

बैरूने मुल्क आला तालीम के लिए 280 अक़लियती तलबा इमदाद के मुस्तहिक़

हैदराबाद 11 अगस्त:अक़लियती तलबा के लिए बैरूनी मुल्क यूनीवर्सिटीज़ में आला तालीम के लिए हुकूमत की इमदाद से मुताल्लिक़ स्कीम के तहत 280 अक़लियती तलबा को हुकूमत की इमदाद का मुस्तहिक़ क़रार दिया गया है।

सेक्रेटरी अक़लियती बहबूद सय्यद उम्र जलील ने बताया कि दो दिन पहले स्लेक्शन कमेटी के मीटिंग में 258 दरख़ास्तों को मुस्तहिक़ क़रार दिया गया था लेकिन बाद में मज़ीद दरख़ास्तों को मंज़ूरी दी गई।

उन्होंने कहा कि मनज़ोरा दरख़ास्तों की तादाद 280 तक पहुंच चुकी है। उम्मीदवारों को वीज़ा की इजराई और दुसरे शराइत की तकमील के सबब मज़ीद दरख़ास्तों को मंज़ूरी दी गई है।

उन्होंने बताया कि स्लेक्शन कमेटी ने 97 दरख़ास्तों ज़ेर अलतवा रखा था जो बाज़ शराइत की तकमील से क़ासिर थे ताहम दरख़ास्तों की दुबारा जांच और तलबा की तरफ से शराइत की तकमील के सबब दरख़ास्तों को मंज़ूरी दी गई है। दो दिन पहले मुनाक़िदा मीटिंग में 97 उम्मीदवारों को वेटिंग लिस्ट में रखा गया था जबकि 158 दरख़ास्तों को मुख़्तलिफ़ वजूहात के सबब मुस्तर्द कर दिया गया।

उम्र जलील ने वज़ाहत की मुस्तर्द करदा दरख़ास्तों के उम्मीदवार अपने परफ़ार्मैंस में बेहतरी के ज़रीये दुबारा दरख़ास्त देने के अहल होंगे । निशानात के तनासुब में कमी और बाज़ दुसरे शराइत की अदम-तकमील के सबब उन दरख़ास्तों को मुस्तर्द किया गया।

ये तलबा अपनी तालीमी कारकर्दगी में बेहतरी पैदा करते हुए जनवरी में दुबारा दरख़ास्तें पेश कर सकते हैं। उन्होंने कहा कि तक़रीबन 60 उम्मीदवार एसे थे जो अस्नादात की जांच के लिए ओहदेदारों के पास रुजू नहीं हुए।

मुंतख़ब दरख़ास्तों में बाज़ उम्मीदवार एसे हैं जो हाल ही में बैरून-ए-मुल्क रवाना हो चुके हैं और बाज़ एसे हैं जो रवानगी के लिए तैयार हैं। सेक्रेटरी अक़लियती बहबूद के मुताबिक़ तलबा को मुताल्लिक़ा यूनीवर्सिटी से रुजू होने के बाद वहां का एडमीशन कार्ड और बोडिंग कार्ड महिकमा अक़लियती बहबूद को ऑनलाइन रवाना करना होगा जिसके बाद उन्हें एक तरफ़ का फ़िज़ाई किराया और पाँच लाख रुपये की पहली क़िस्त जारी की जाएगी।

ये रक़म तलबा-ए-के बैंक अकाउंट्स में मुंतक़िल होगी। उन्होंने बताया कि इस स्कीम के दूसरे मरहले में मज़ीद पाँच लाख रुपये जारी किए जाऐंगे इस तरह हुकूमत 10 लाख रुपये इमदाद फ़राहम करर ही है। मुंतख़ब उम्मीदवारों की फ़हरिस्त telanganaepass.cgg.gov.in पर देखी जा सकती है।

TOPPOPULARRECENT