Sunday , October 22 2017
Home / India / बॉम्बे हाइकोर्ट का गैंगस्टर संतोष शेट्टी को डिस्चार्ज करने का हुक्म

बॉम्बे हाइकोर्ट का गैंगस्टर संतोष शेट्टी को डिस्चार्ज करने का हुक्म

बॉम्बे हाइकोर्ट ने शाहिद आज़मी क़त्ल केस में गिरफ़्तार मुल्ज़िम संतोष शेट्टी को अदम सबूतों की बिना पर इस मुक़द्दमे से डिस्चार्ज करने का हुक्म दिया है। इस मुक़द्दमे के दिफ़ाई वकील रिज़वान मरचैंट ने बताया कि इस मामले में मेरे मुवक्किल सं

बॉम्बे हाइकोर्ट ने शाहिद आज़मी क़त्ल केस में गिरफ़्तार मुल्ज़िम संतोष शेट्टी को अदम सबूतों की बिना पर इस मुक़द्दमे से डिस्चार्ज करने का हुक्म दिया है। इस मुक़द्दमे के दिफ़ाई वकील रिज़वान मरचैंट ने बताया कि इस मामले में मेरे मुवक्किल संतोष शेट्टी के ख़िलाफ़ पुलिस के पास शवाहिद मौजूद नहीं हैनीज़ इस माम‌ले में उन्होंने अदालत के रूबरू बेहस करते हुए बताया कि शाहिद आज़मी 11 फ़रवरी 2010 को उनकी ऑफ़िस पर कुछ अंजान लोगों ने गोली मार कर क़त्ल कर दिया था।

नीज़ इस माम‌ले में पुलिस ने कार्रवाई करते हुए वज़ाहत की थी कि इस मामले में छोटा राजन गैंग के अफ़राद शामिल हैं नीज़ पुलिस ने छोटा राजन गैंग से ताल्लुक़ रखने वाले मुल्ज़िम संतोष शेट्टी समेत कई मुल्ज़िमीन को गिरफ़्तार किया था। इस माम‌ले की समाअत मुंबई सैशन कोर्ट के रूबरू जारी है जहां इस मामले में गिरफ़्तार मुल्ज़िमीन पर मकोका के तहत ख़ुसूसी अदालत के रूबरू कार्रवाई जारी है।

इसी दौरान मुल्ज़िम संतोष शेट्टी ने मुंबई सैशन कोर्ट के रूबरू एक दरख़ास्त दाख़िल करते हुए उसे इस मुक़द्दमे से डिस्चार्ज करने की गुज़ारिश की थी नीज़ मुंबई सैशन कोर्ट ने इस दरख़ास्त पर समाअत करते हुए संतोष शेट्टी को इस मुक़द्दमे से डिस्चार्ज करने की गुज़ारिश मुस्तरद करदी है।

इस मामले में दिफ़ाई वकील की बेहस मुकम्मल होने के बाद सरकारी वकील ने बेहस शुरू की और इस अदालत के रूबरू वज़ाहत करने की कोशिश की कि इस मामले में दिफ़ाई ने जो भी बेहस की है उसे क़बूल नहीं किया जाये और मुल्ज़िम की इस दरख़ास्त को मुस्तरद कर दिया जाये।

दोनों फ़रीक़ की बेहस को समाअत करने के बाद बॉम्बे हाइकोर्ट ने मुल्ज़िम संतोष शेट्टी को शाहिद आज़मी क़त्ल केस से डिस्चार्ज कर दिया है। ऐडवोकेट मरचैंट के मुताबिक़ मेरे मुवक्किल को दीगर मुक़द्दमों में ज़मानत मिल चुकी है नीज़ इस मुक़द्दमे में डिस्चार्ज किए जाने के बाद अब वो जेल से रिहा कर दिया जाएगा।

TOPPOPULARRECENT