Saturday , October 21 2017
Home / Crime / बोइन पली में एक शख़्स का क़तल

बोइन पली में एक शख़्स का क़तल

हैदराबाद । 14 नवंबर ( सियासत न्यूज़ ) बोइन पली पुलिस स्टेशन हदूद में पेश आए एक वाक़िया में एक शख़्स का क़तल करदिया गया । बताया जाता है कि 35 साला सरीनवास राव साकिन निंदा मोरी नगर बोइन पली को कल रात देर गए चंद नामालूम अफ़राद ने इस के सर पर वज

हैदराबाद । 14 नवंबर ( सियासत न्यूज़ ) बोइन पली पुलिस स्टेशन हदूद में पेश आए एक वाक़िया में एक शख़्स का क़तल करदिया गया । बताया जाता है कि 35 साला सरीनवास राव साकिन निंदा मोरी नगर बोइन पली को कल रात देर गए चंद नामालूम अफ़राद ने इस के सर पर वज़नी पत्थर डाल कर क़तल करदिया । बोइन पली पुलिस ने इस सिलसिले में क़तल का मुक़द्दमा दर्ज करके तहक़ीक़ात का आग़ाज़ करदिया है और क़ातिलों की तलाश शुरू करदी ।

एक और क़तल के वाक़िया में 25 साला नयाज़ साकिन झिर्रा उस वक़्त क़तल का शिकार होगया जब वो अपने क़रीबी रिश्तेदार सय्यद ग़ौस और इस के अफ़राद ख़ानदान के झगड़े की यकसूई की कोशिश कररहा था । राजेंद्र नगर पुलिस ने बताया कि नयाज़ ने सय्यद ग़ौस को रोकने की कोशिश की लेकिन चाक़ू इत्तिफ़ाक़ी तौर पर नयाज़ को लग गया जिस में वो शदीद ज़ख़मी होगया और हलाक होगया । राजिंदर नगर पुलिस ने क़तल का मुक़द्दमा दर्ज करके ग़ौस की तलाश शुरू करदी ।

TOPPOPULARRECENT