Sunday , October 22 2017
Home / India / बोफोर्स केस बंद हो चुका : सलमान ख़ुरशीद

बोफोर्स केस बंद हो चुका : सलमान ख़ुरशीद

बोफोर्स मुआहिदा के सिलसिले में ताज़ा इल्ज़ामात को मुस्तर्द करते हुए वज़ीर-ए-क़ानून सलमान ख़ुरशीद ने आज कहा कि बोफोर्स केस अब बंद हो चुका है। इसको दुबारा खोलने की ज़रूरत नहीं है। जो केस ख़तम बाब बन चुका है, इस को अज़सर-ए-नौ उठाया नहीं जा स

बोफोर्स मुआहिदा के सिलसिले में ताज़ा इल्ज़ामात को मुस्तर्द करते हुए वज़ीर-ए-क़ानून सलमान ख़ुरशीद ने आज कहा कि बोफोर्स केस अब बंद हो चुका है। इसको दुबारा खोलने की ज़रूरत नहीं है। जो केस ख़तम बाब बन चुका है, इस को अज़सर-ए-नौ उठाया नहीं जा सकता।

वज़ीर-ए-क़ानून ने इन तमाम अफ़राद से बरसर-ए-आम माज़रत ख़्वाही का मुतालिबा किया जो साबिक़ वज़ीर-ए-आज़म राजीव गांधी के ख़िलाफ़ कई बरसों से इल्ज़ामात आइद करते आ रहे हैं। इनके वक़ार को ठेस पहूँचा रहे हैं। इन के अरकान ख़ानदान को तकलीफ़ दे रहे हैं।

इस केस की तफ्सीली तहक़ीक़ात हो चुकी है और सुप्रीम कोर्ट और हाइकोर्ट की कार्यवाहीयां मौजूद हैं जहां इस केस की समाअत हुई है। जो फ़ैसले आए हैं, इससे इन कार्यवाईयों की तौसीक़ हुई है। मैं नहीं समझता कि अब इन मसाएल को दुबारा उठाया जाए। सलमान ख़ुरशीद ने अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए कहा कि हम नहीं चाहते कि इस केस का बाब खोला जाए।

सुप्रीम कोर्ट के क़तई फ़ैसला को दुबारा नहीं खोलना चाहीए। उन्होंने कहा कि में नहीं चाहता कि हमारे मुल़्क की सुप्रीम कोर्ट की कार्रवाई से हट कर कोई कार्रवाई शुरू की जाए। इस सिलसिले में सुप्रीम कोर्ट का फ़ैसला क़तई है। अब ये मुआमला बंद हो चुका है। मैं नहीं समझता कि हमें चंद माह बाद मौजूदा नसल के सियासतदानों की ज़िंदगी को इस केस में उलझा रखा जाए।

सलमान ख़ुरशीद ने इस में अप्पोज़ीशन पर शदीद तन्क़ीद की। ख़ासकर बी जे पी पर शदीद नुक्ता चीनी की कि वो साबिक़ वज़ीर-ए-आज़म राजीव गांधी के ख़िलाफ़ दरपर्दा इल्ज़ामात आइद कर रही है। उन्होंने बी जे पी से बरसर-ए-आम माज़रत ख़्वाही का मुतालिबा किया।

ये मुआमला अफ़सोसनाक है कि किसी सबूत के बगै़र (राजीव गांधी के ख़िलाफ़) इस तरह के संगीन इल्ज़ामात आइद किए जा रहे हैं। यही लोग रोज़ाना अपने करतूतों पर नादिम भी नहीं होते, उन्हें अवाम से माफ़ी मांगनी चाहीए। बी जे पी ने बोफोर्स केस में आइद कर्दा इल्ज़ामात की ताज़ा तहक़ीक़ात कराने का मुतालिबा किया है।

इस पर सलमान ख़ुरशीद ने कहा कि हम को इस मौज़ू पर बहस शुरू की जानी चाहीए। मैं नहीं समझता कि ये मुआमला मुनासिब है क्योंकि बी जे पी को अज़खु़द सुप्रीम कोर्ट और हाइकोर्ट के फ़ैसलों का मुतालिबा करना चाहीए। मैं इन की बातों में आकर गै़रज़रूरी उलझना नहीं चाहता। इस मसला पर बेहस-ओ-मुबाहिस-ओ-मुज़ाकरात का मुतालिबा अब बंद हो चुका है बल्कि ये केस दफ़न हो चुका है।

ये एक ऐसा मुआमला है जिससे हमारी क़ौम को मुज़्तरिब करता है और कांग्रेस के वफ़ादार लोगों के जज़बात को ठेस पहूँचती है। अप्पोज़ीशन को गढ़े मर्दे नहीं उखाड़ना चाहीए। सलमान ख़ुरशीद स्वीडेन के साबिक़ पुलिस सरबराह एस्टन लीन्डसटरम के आप इंटरव्यू से मुताल्लिक़ पूछे गए सवालात का जवाब दे रहे थे जिन्हों ने बोफोर्स केस से मुताल्लिक़ 350 दस्तावेज़ात का इन्केशाफ़ किया है।

TOPPOPULARRECENT