Friday , October 20 2017
Home / World / बोस्टन धमाके दहशतगर्द कार्रवाई,अमरीकी पर्चम आधी बुलंदी पर

बोस्टन धमाके दहशतगर्द कार्रवाई,अमरीकी पर्चम आधी बुलंदी पर

वाशिंगटन, 17 अप्रैल: सदर अमरीका बारक ओबामा ने बोस्टन मराथन धमाकों को दहशतगर्द सरगर्मी क़रार दिया, और इस नाक़ाबिले माफ़ी जुर्म का इर्तिकाब करने वालों के साथ इंसाफ़ करने का अह्द किया। ओबामा ने वाइट हाउज़ में प्रेस कान्फ़्रेंस से ख़िताब कर

वाशिंगटन, 17 अप्रैल: सदर अमरीका बारक ओबामा ने बोस्टन मराथन धमाकों को दहशतगर्द सरगर्मी क़रार दिया, और इस नाक़ाबिले माफ़ी जुर्म का इर्तिकाब करने वालों के साथ इंसाफ़ करने का अह्द किया। ओबामा ने वाइट हाउज़ में प्रेस कान्फ़्रेंस से ख़िताब करते हुए कहा कि ये इंतिहाई ज़ालिमाना और संगीन जुर्म है, और ज़िम्मेदारों को बख्शा नहीं जाएगा।

उन्होंने बताया कि एफ बी आई एस दहशतगर्द सरगर्मी की तहकीकात कर रही है। उन्होंने बताया कि बेक़सूर अवाम को निशाना बनाने के लिए बमों का इस्तिमाल दहशत गर्द‌ हरकत है। कल बोस्टन में हुए दो बम धमाके, अमरीकी सरज़मीन पर 2001 ‍ में पेश आए 9/11 के बाद दूसरा बड़ा वाक़िया है जिस में इस क़दर बड़े पैमाने पर तबाही हुई। ओबामा ने कहा कि अभी हम ये नहीं कह सकते कि ये कार्रवाई किस ने की।

ये मंसूबा किसी दहशतगर्द तंज़ीम ने तैयार करते हुए इसे अमली शक्ल दी या फिर गैर मुल्की या मुक़ामी अफ़राद इस में मिले हुए हैं, और हम ये सारे हक़ायक़ जानना चाहते हैं। ओबामा ने आज महलोकीन को ख़राज पेश करते हुए उन के एज़ाज़ में क़ौमी पर्चम आधी बुलंदी पर लहराने की हिदायत जारी की। वाइट हाउज़, फ़ौजी तनसीबात, अमरीकी फेडरल बिल्डिंग्स और बहरी जहाज़ों पर अमरीकी पर्चम आधी बुलंदी पर लहराए जाएंगे।

ओबामा ने कहा कि हम ने अभी तहकीकात का आग़ाज़ किया है, और तमाम हक़ायक़ मालूम करने के लिए कुछ वक़्त दरकार होगा। हम ये पता चलाएंगे कि हमारे शहरियों को किस ने नुक़्सान पहुंचाया और उन के साथ इंसाफ़ किया जाएगा। उन्होंने इंतिज़ामिया को अमरीकी अवाम के तहफ़्फ़ुज़ के लिए सख़्त सेक्यूरिटी इक़दामात की हिदायत दी। इस दौरान एफ बी आई और होमलैंड सेक्यूरिटी एजेंट्स ने इन धमाकों की तहकीकात के सिलसिले में बड़े पैमाने पर तलाशी मुहिम शुरू की।

ये शुबा ज़ाहिर किया जा रहा है कि मुक़ामी दहशतगर्द ही इन दो धमाकों में पर्दे के पीछे मुलव्विस रहे हैं जिस ने मक़बूल बोस्टन मराथन को एक सानिहा में तब्दील करदिया। इन धमाकों में तीन अफ़राद हलाक और 176 ज़ख़मी होगए। एफ बी आई ने कहा कि मज़ीद कोई ख़तरा नहीं है। एफ बी आई एजेंट इंचार्ज रुक डसलारेइर ने कहा कि फेडरल एजेंसियों ने अपना काम शुरू करदिया है। बोस्टन शहर को किसी तरह का ख़तरा नहीं है, और जारी तहकीकात आलमी सतह पर की जा रही है। इस से पहले तहक़ीक़ाती ओहदेदारों ने करीबी इलाक़ों में बुलंद अपार्टमेंट्स पहुंच कर तकरीबन 9 घंटे तलाशी ली।

TOPPOPULARRECENT