Monday , October 23 2017
Home / Crime / बोस्टन धमाकों के सिलसिले में मज़ीद मुश्तबा अफ़राद गिरफ़्तार

बोस्टन धमाकों के सिलसिले में मज़ीद मुश्तबा अफ़राद गिरफ़्तार

बोस्टन, 02 मई: बोस्टन मराथन बम धमाकों के सिलसिले में आज मज़ीद 3 मुश्तबा अफ़राद को तहवील में लिया गया है। बोस्टन पुलिस ने ये बात बताई और कहा कि अवाम को मज़ीद कोई ख़तरा नहीं है। बोस्टन पुलिस डिपार्टमेंट का एक बयान अपलोड किया गया है जिस में

बोस्टन, 02 मई: बोस्टन मराथन बम धमाकों के सिलसिले में आज मज़ीद 3 मुश्तबा अफ़राद को तहवील में लिया गया है। बोस्टन पुलिस ने ये बात बताई और कहा कि अवाम को मज़ीद कोई ख़तरा नहीं है। बोस्टन पुलिस डिपार्टमेंट का एक बयान अपलोड किया गया है जिस में अवाम से कहा गया है कि उन की सलामती को किसी तरह का ख़तरा नहीं है। 3 मज़ीद मुश्तबा अफ़राद को गुज़िश्ता माह हुए बम धमाकों के सिलसिले में तहवील में लिया गया है।

हुक्काम को शुबा है कि चेचन नज़ाद दोनों भाइयों तैमूर लॉन और ज़ोक़ार सरनावओफ़ ने ये बम धमाके किए हैं। तैमूर लॉन पुलिस की गोली लगने से हलाक होगया जबकि दूसरा ज़ोक़ार सरनावओफ़ ज़ख़मी होगया जिसे तहवील में लिया गया है। सी बी सी न्यूज़ ने इत्तेला दी कि मज़ीद तीन मुश्तबा अफ़राद के ख़िलाफ़ बहुत जल्द कार्रेवाई की जाएगी। बताया गया है कि ये गिरफ़्तार शुदगान छोटे भाई ज़ोक़ार सरनावओफ़ के दोस्त थे। इन में से दो मुश्तबा अफ़राद पर इन्साफ़ रसानी में रुकावट की साज़िश और झूटा बयान देने का इल्ज़ाम है जबकि तीसरे शख़्स पर झूटे बयानात देने का इल्ज़ाम लगाया गया है।

ज़राए ने एन बी सी न्यूज़ को बताया कि ये तीनों ज़ोक़ार के कॉलेज रुम मेट थे और उन पर यूनिवर्सिटी आफ़ मसाचोट्स में इस के कमरे से बाज़ अशीया हटाने का शुबा है, लेकिन ये वाज़िह नहीं होसका कि इस में बम होने की उन्हें पहले इत्तेला थी या नहीं। ज़राए ने बताया कि एफ़ बी आई इस मामले की तहक़ीक़ात कर रही है।

TOPPOPULARRECENT