Thursday , October 19 2017
Home / Hyderabad News / ब्यारम मादिनी(खनिज) ज़ख़ाइर से मुताल्लिक़ हुकूमत का फ़ैसला हक़ बाजानिब

ब्यारम मादिनी(खनिज) ज़ख़ाइर से मुताल्लिक़ हुकूमत का फ़ैसला हक़ बाजानिब

हैदराबाद 21 अप्रैल (सियासत न्यूज़) कांग्रेस के रुक्न पार्लियामेंट मिस्टर लगड़ा पाटी राज गोपाल ने कहा कि ज़िला खम्मम के ब्यारम मादिनी(खनिज) कान रियासत के अवाम का असासा है। विशाखापटनम मुंतक़िल करने को कोई रोक नहीं सकते हुकूमत का फ़

हैदराबाद 21 अप्रैल (सियासत न्यूज़) कांग्रेस के रुक्न पार्लियामेंट मिस्टर लगड़ा पाटी राज गोपाल ने कहा कि ज़िला खम्मम के ब्यारम मादिनी(खनिज) कान रियासत के अवाम का असासा है। विशाखापटनम मुंतक़िल करने को कोई रोक नहीं सकते हुकूमत का फ़ैसला हक़ बाजानिब है।

हल्का लोक सभा विजयवाड़ा की नुमाइंदगी करने वाले कांग्रेस के रुक्न पार्लियामेंट मुत्तहदा आंध्र के कट्टर हामी मिस्टर एल राज गोपाल ने कहा कि ज़िला खम्मम रियासत का हिस्सा है और रियासती हुकूमत को रियासत की तरक़्क़ी और अवाम की फ़लाह और बहबूद के लिए किसी भी तरह के इक़दामात करने के इख़्तियारात हैं।

क़तई फ़ैसला हुकूमत का होगा। उन्हों ने कहा कि आंध्र प्रदेश को टी आर एस के सरबराह मिस्टर के चन्द्र शिखर राव के इलावा उन के अरकान ख़ानदान ने लूट लिया है।

तेलंगाना के अवाम टी आर एस के हक़ायक़ से वाक़िफ़ हो गए हैं। सस्ती शोहरत हासिल करने के लिए टी आर एस हर मसअला को सयासी बनाने की कोशिश कर रही है।

TOPPOPULARRECENT