Saturday , August 19 2017
Home / World / ब्रसेल्स हमला: मरने वालों कि संख्या 34 और 250 ज़ख़्मी

ब्रसेल्स हमला: मरने वालों कि संख्या 34 और 250 ज़ख़्मी

बेल्जियम के दारुल हुकूमत ब्रसेल्स के एयरपोर्ट और मेट्रो स्टेशन पर दहशतगर्द हमलों में कम अज़ कम 31 अफ़राद हलाक और दर्जनों ज़ख़्मी हो गए हैं। धमाकों की ज़िम्मेदारी शिद्दत पसंद तंज़ीम दौलते इस्लामीया ने क़ुबूल कर ली है।

बेल्जियम के वज़ीरे सेहत के मुताबिक़ ज़ावीनतीम एयरपोर्ट पर ग्रीनिज के मियारी वक़्त के मुताबिक़ सुबह सात बजे दो धमाकों में 11 अफ़राद हलाक और 81 ज़ख़्मी हो गए। इस के एक घंटे बाद मालबैक मेट्रो स्टेशन पर धमाका हुआ। मुक़ामी ज़राए इबलाग़ ने ब्रसेल्स के मेयर के हवाले से बताया कि इस धमाके में 20 अफ़राद हलाक गए।

शिद्दत पसंद तंज़ीम दौलते इस्लामीया ने अपने ख़बररसां इदारे आमाक़ पर नशर होने वाले एक बयान में कहा है कि ये हमला उसने करवाया है। अमरीकी सदर ओबामा ने ब्रसेल्स के शहरीयों के लिए टविटर पर पैग़ाम भेजा है जिसमें उन्होंने कहा है: हम उन लोगों को शिकस्त दे सकते हैं और देंगे जिन्होंने दुनिया भर के लोगों की सलामती को ख़तरे में डाल रखा है।

बेल्जियम में इन हमलों के बाद तीन रोज़ा सोग मनाया जा रहा है और बुध को ग्रीनिज वक़्त के मुताबिक़ 11 बजे एक मिनट की ख़ामोशी इख़तियार की गई। दूसरी जानिब पुलिस मुश्तबा शख़्स को तलाश करने के लिए छापे मार रही है। मुल्क भर में सिक्यूरिटी हाई अलर्ट है और ब्रसेल्स में फ़ौजी दस्ते तैनात हैं।

पुलिस का कहना है कि मुश्तबा शख़्स ब्रसेल्स के हवाई अड्डे पर दो बम धमाकों के बाद फ़रार हो गया था। सी सीटी कैमरे सी ली गई वीडीयो में दो मुबैयना ख़ुदकुश हमला आवरों के साथ एक और शख़्स भी दिखाई दे रहा है। ख़्याल किया जा रहा है कि बाक़ी दोनों अफ़राद ने ख़ुदकुश बम धमाके किए थे और ये तीसरा शख़्स धमाकों के बाद फ़रार हो गया।

TOPPOPULARRECENT