Sunday , September 24 2017
Home / Hyderabad News / बक़ायाजात की माफ़ी, ग़रीबों के लिए नए साल का तोहफ़ा

बक़ायाजात की माफ़ी, ग़रीबों के लिए नए साल का तोहफ़ा

ग्रेटर हैदराबाद टी आर एस के सदर एम हनुमंत राव ने हुकूमत की जानिब से शहर में 6 लाख ग़रीब ख़ानदानों को बर्क़ी और आबरसानी के बक़ायाजात की माफ़ी को ग़रीबों के लिए नए साल का तोहफ़ा क़रार दिया।

उन्होंने कहा कि चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्र शेखर राव ने ग्रेटर हैदराबाद से ताल्लुक़ रखने वाले ग़रीबों की ज़िंदगी ख़ुशहाल बनाने के लिए कई इक़दामात किए हैं और वो चाहते हैं कि ग्रेटर हैदराबाद में कोई इलाक़ा सल्लम और पसमांदा ना रहे बल्कि हर इलाक़ा में तमाम बुनियादी सहूलतें फ़राहम की जाएं।

चीफ़ मिनिस्टर की जानिब से 418 करोड़ के बर्क़ी और आबरसानी के बक़ायाजात की माफ़ी से मुताल्लिक़ ऐलान पर तबसिरा करते हुए सदर ग्रेटर हैदराबाद टी आर एस ने कहा कि ग़रीबों के लिए झोंपड़ियों की जगह दो बेडरूम्स के मकानात तामीर किए जा रहे हैं और हैदराबाद के हुदूद में कई असेंबली हल्क़ों में मकानात की तामीर का काम शुरू हो चुका है।

उन्होंने कहा कि दीगर असेंबली हल्क़ों में इस स्कीम के आग़ाज़ के लिए अराज़ी की निशानदेही की जा रही है। उन्होंने बताया कि इंतिख़ाबी ज़ाबता अख़लाक़ के नफ़ाज़ के सबब बर्क़ी और आबरसानी के बक़ायाजात के सिलसिला में तफ़सीलात जारी नहीं की गई हैं और कौंसिल की नशिस्तों के इंतिख़ाबात के बाद इस सिलसिला में बाक़ायदा ऐलान और रहनुमायाना ख़ुतूत जारी किए जाएंगे।

TOPPOPULARRECENT