Sunday , September 24 2017
Home / Khaas Khabar / बड़े जानवरों की मुंतकली के लिए वेटरनरी डाक्टर का सर्टीफ़िकेट लाज़िमी

बड़े जानवरों की मुंतकली के लिए वेटरनरी डाक्टर का सर्टीफ़िकेट लाज़िमी

हैदराबाद 17 सितंबर: ईद-उल-अज़हा के मौके पर शहर को बड़े जानवरों की मुंतकली के लिए वेटरनरी डाक्टर का सर्टिफिकेट लाज़िमी है। कमिशनर पुलिस हैदराबाद एम महिन्द्र रेड्डी ने बताया कि हैदराबाद और साइबराबाद के सरहदी इलाक़ों पर चैक पोस्ट्स क़ायम किए गए हैं जिसके ज़रीये बड़े जानवरों की मुंतकली के दौरान कोई नाख़ुशगवार वाक़िया पेश ना आने की रोक-थाम और अवाम के बाज़ गोशों की तरफ से उन जानवरों की मुंतकली को रोकने के सिलसिले में कड़ी नज़र रखी जाएगी।

उन्होंने अवाम से अपील की हैके जानवरों की मुंतकली के दौरान क़ानून को हाथ में ना लें क्युंकि मुताल्लिक़ा पुलिस हर चैकपोस्ट मौजूद है। उन्होंने बताया कि जारीया माह मुनाक़िद होने वाले ईद-उल-अज़हा और गणेश तहवार के मौके पर सिक्युरिटी के वसीअ तरीन इंतेज़ामात किए जा रहे हैं जिसके तहत 20 हज़ार पुलिस मुलाज़िमीन बिशमोल नीम फ़ौजी दस्तों को शहर के मुख़्तलिफ़ इलाक़ों में मुतय्यन किए जा रहा है।

गणेश तहवार और जलूस के दौरान इश्तिआल अंगेज़ तक़ारीर करने पर सख़्त कार्रवाई की जाएगी और उन तक़ारीर की वीडीयो रिकार्डिंग के ज़रीये मुताल्लिक़ा पुलिस स्टेशन को इस सिलसिले में मुक़द्दमा दर्ज करने की हिदायत दी जा रही है।

महिन्द्र रेड्डी ने बताया कि दोनों शहरों में 310 इंतिहाई हस्सास और 650 हस्सास इलाक़ों की निशानदेही की गई है जहां पर मुसल्लह पुलिस को मुतय्यन किया जा रहा है। 23 सितंबर से तेलंगाना क़ानूनसाज़ असेंबली के मीटिंग के आग़ाज़ पर वसीअ तरीन इंतेज़ामात किए जा रहे हैं।

TOPPOPULARRECENT