Tuesday , October 17 2017
Home / Hyderabad News / भवानीनगर में कमसिन लड़की के क़त्ल की तहक़ीक़ात में पेशरफ़त

भवानीनगर में कमसिन लड़की के क़त्ल की तहक़ीक़ात में पेशरफ़त

An Indian schoolgirl holds a placard during a prayer ceremony to mourn the death of a 23-year-old gang rape victim, at a school in Ahmadabad, India, on 29 December 2012. The Delhi police plans to bring murder charges against the six men accused of the brutal gangrape of the 23-year old medical student who passed away in a Singapore hospital.

हैदराबाद 19 अगस्त: भवानीनगर तालाबकट्टा में पेश आए 12 साला हुदा बेगम के बहीमाना क़त्ल केस में पुलिस ने पेशरफ़त करते हुए एक अहम सी सीटी वी फूटेज हासिल करते हुए मुश्तबा नौजवान की तलाश शुरू कर दी है।

बावसूक़ ज़राए ने बता

या कि क़त्ल केस की तहक़ीक़ात कर रही पुलिस की 6 ख़ुसूसी टीमों ने अमाननगर (बी) में वाक़्ये एक मकान के क़रीब नसब किए गए सी सीटी वी कैमरे की वीडीयो रिकार्डिंग का मुशाहिदा किया जिसमें मक़्तूला लड़की के हमराह एक नौजवान को भी देखा गया है।

ज़राए ने बताया कि नौजवान जिसकी उम्र 25 ता 30 साल के दरमयान होने का शुबा है, चॉकलेटी रंग के शर्ट में मलबूस पाया गया। लेकिन पुलिस को मुश्तबा नौजवान की शिनाख़्त करने में काफ़ी दुश्वारियाँ पेश आरही हैं क्यंकि वीडीयो रिकार्डिंग वाज़िह नहीं है और नौजवान की शिनाख़्त नहीं हो पा रही है।

पुलिस ने सी सीटी वी रिकार्डिंग को फॉरेंसिक माहिरीन की मदद असरी तरीके से देखने की कोशिश कर रही है ताके मुश्तबा नौजवान की शिनाख़्त की जा सके।

बताया जाता हैके पुलिस को एक दस्तगीर नामी नौजवान की भी तलाश है जो 12 अगस्त् से अचानक लापता बताया जाता है जोकि लड़की का अग़वा‍ ओ‍ क़त्ल उसी दिन हुआ था। नौजवान की तलाश के लिए एक टीम ज़हीराबाद पहूंच चुकी है लेकिन वहां उस का पता नहीं चल सका।

वाज़िह रहे कि 12 साला हुदा बेगम उस वक़्त अचानक लापता हो गई थी जब वो अपने मकान से तरकारी ख़रीदने गई थी। बादअज़ां दो दिन बाद उसकी मस्ख़शुदा लाश उसी इलाक़ा में वाक़्ये एक ज़र-ए-तामीर मकान के सम्प से दस्तयाब हुई।

TOPPOPULARRECENT