Tuesday , October 24 2017
Home / District News / भैंसा में बी जे पी की एहतिजाजी रैली-ओ-धरना

भैंसा में बी जे पी की एहतिजाजी रैली-ओ-धरना

भैंसा 31 मार्च: (सियासत डिस्ट्रिक्ट न्यूज़) भैंसा शहर में आज भारतीय जनता पार्टी की जानिब से एक एहतिजाजी रैली-ओ-धरना इंतेजाम‌ किया गया जिसकी क़ियादत ज़िला सदर बी जे पी ए भौमना ने की । इस एहतिजाजी जलूस का मक़सद कांग्रेस हुकूमत की जानिब से आए दिन टैक्स प्रॉपर्टी टैक्स रजिस्ट्रेशन फ़ीस-ओ-दीगर चार्जस में इज़ाफ़ा के ख़िलाफ़ आवाज़ उठाना था ।

इस मौके पर सदर ज़िला बी जे पी ए भौमना ने ख़िताब करते हुए कहा कि कांग्रेस हुकूमत हर महाज़ पर मुकम्मल नाकाम होगई है और ख़ुसूसन अव्वाम दुश्मन पालिसियों को अपनाए हुए ये हुकूमत ग़रीब अव्वाम का जीना मुश्किल कररही है । हर तरफ़ महंगाई-ओ-क़ीमतों में इज़ाफे के बावजूद रियास्ती हुकूमत ने रजिस्ट्रेशन फीसों-ओ-प्रॉपर्टी टैक्स में बेतहाशा इज़ाफ़ा करके अवाम पर ज़ाइद बोझ डाल रही है ।

जिससे अव्वाम परेशान हाल है और हर महकमा के टैक्सों में भी नाक़ाबिल-ए-बर्दाश्त इज़ाफ़ा किया जा रहा है बादअज़ां एक याददाश्त कमिशनर बलदिया भैंसा ए वेंकटेश्वर लो को पेश की गई । जिस में माँग‌ किया गया कि रियास्ती हुकूमत रजिस्ट्रेशन फीसों में इज़ाफ़ा को जल्द से जल्द वापिस ले और प्रॉपर्टी टैक्स-ओ-दीगर टैक्सों में कमी की जाय वर्ना रियास्ती सतह पर ज़बरदस्त एहतजाजी मुज़ाहिरे-ओ-धरने मुनज़्ज़म किए जाऐंगे ।

TOPPOPULARRECENT