Tuesday , October 17 2017
Home / India / भोपाल में अज़ान मुक़ाबला : छः शुरका फ़ातिह

भोपाल में अज़ान मुक़ाबला : छः शुरका फ़ातिह

तारीख़ी इक़बाल मैदान में अज़ान का एक मुक़ाबला मुनाक़िद हुआ। याद रहे कि यहां के इक़बाल मैदान मुशाविरों, क़व्वालियों और दीगर सयासी-ओ-तफ़रीही प्रोग्रामों के इनइक़ाद के लिए मशहूर है। अज़ान के मुक़ाबले के लिए 154 शुरका के मिनजुमला सिर्फ 20 को क़त

तारीख़ी इक़बाल मैदान में अज़ान का एक मुक़ाबला मुनाक़िद हुआ। याद रहे कि यहां के इक़बाल मैदान मुशाविरों, क़व्वालियों और दीगर सयासी-ओ-तफ़रीही प्रोग्रामों के इनइक़ाद के लिए मशहूर है। अज़ान के मुक़ाबले के लिए 154 शुरका के मिनजुमला सिर्फ 20 को क़तईयत दी गई थी, जिनमें से 6 शुरका को फ़ातिह क़रार दिया गया।

ये मुक़ाबले 15 साल से कम और 15 साल से ज़ाइद उम्र के ज़ुमरे से ताल्लुक़ रखने वालों के लिए मुनाक़िद किए गए थे। 15 साल से कम उम्र के ज़ुमरे में मुहम्मद ओसामा, मुहम्मद आफ़ताब और अबदुर्रहमान को बिलतर्तीब अव्वल, दोम और सोम इनाम का मुस्तहिक़ क़रार दिया गया।

15 साल से ज़ाइद उम्र के ज़ुमरे में शिफ़ा उल हक़, अब्दुल अलीम और सय्यद हैदर बिलतर्तीब अव्वल, दोम और सोम फ़ातिह क़रार पाए। अज़ान के ये मुक़ाबले आरिफ़ मसऊद फयान्स कलब की जानिब से मुनाक़िद किए गए थे। पहले इनाम के लिए 7000, दूसरे के लिए 4000 और तीसरे के लिए 3000 रुपये नक़द दिए गए जबकि तमाम दीगर 14 शुरका को तरग़ीबी इनाम के तौर पर फी कस एक हज़ार रुपये दिए गए।

TOPPOPULARRECENT