Monday , October 23 2017
Home / Crime / मंडी मीर आलम में नौजवान ताजिर का क़त्ल

मंडी मीर आलम में नौजवान ताजिर का क़त्ल

पुराने शहर मंडी मीर आलम में एक नौजवान ताजिर का बेदर्दाना तौर पर क़त्ल कर दिया गया। मामूली से झगड़े पर मुहम्मद अली उर्फ़ नदीम पर आहनी सलाखों और चाक़ोवें से हमला करते हुए उसे मौत के घाट उतार दिया।

पुराने शहर मंडी मीर आलम में एक नौजवान ताजिर का बेदर्दाना तौर पर क़त्ल कर दिया गया। मामूली से झगड़े पर मुहम्मद अली उर्फ़ नदीम पर आहनी सलाखों और चाक़ोवें से हमला करते हुए उसे मौत के घाट उतार दिया।

बावसूक़ ज़राए ने बताया कि मुहम्मद अली साकन मंडी मीर आलिम क्वालिटी पोल्ट्री फीड का मालिक शाम अपनी दूकान में मौजूद था कि इस के पड़ोस में मुक़ीम हनीफ़ सड़क पर क्रिकेट खेल रहा था कि अचानक एक पत्थर उस की दूकान में जागरा।

नदीम ने हनीफ़ की इस हरकत पर एतेराज़ किया जिस के जवाब में हनीफ़ ने नदीम से गाली गलौज की। बताया जाता है कि दोनों के दरमयान बेहस-ओ-तकरार हुई और मक़्तूल ने हनीफ़ को एक तमांचा रसीद क्या।

हनीफ़ ने नदीम को इंतिबाह देते हुए इस से इंतेक़ाम लेने का एलान किया और कुछ ही देर में तालाब कटा से ताल्लुक़ रखने वाले 15 अफ़राद को वहां पर तलब करलिया। हनीफ़ और दुसरे अफ़राद ने नदीम पर आहनी सलाखों और चाक़ोवें से क़ातिलाना हमला कर दिया जिस में नदीम शदीद तौर पर ज़ख़मी होगया।

इस वाक़िये की इत्तेला मिलने पर इन्सपेक्टर पुलिस मीरचोक वेंकट रेड्डी अपनी टीम के हमराह मौक़ा-ए-वारदात पर पहूंच गए और शदीद ज़ख़मी नदीम को दवाख़ाना मुंतक़िल करने की कोशिश की लेकिन वो अपने ज़ख़मों से जांबर ना होसका।

मीरचोक पुलिस ने सिटी पुलिस के सुराग़ रसानी दस्ते क्लोज़ टीम को मौक़ा-ए-वारदात पर तलब करलिया और क़त्ल में इस्तेमाल किए गए आहनी सलाखें-ओ-ख़ंजर बरामद करलिया।

क़त्ल की वारदात के बाद मंडी मीर आलम और अतराफ़ के इलाक़ों में सनसनी फैल गई। पुलिस ज़राए ने बताया कि हनीफ़ के साथी तालाब कटा भवानीनगर के मुक़ीम एक पहलवान के भतीजे बताए जाते हैं और वो एक मुक़ामी रुकने असेंबली के हामी हैं।

हमले के फ़ौरी बाद हमला आवर वहां से फ़रार होने में कामयाब होगए। लेकिन मुक़ामी रुकने असेंबली ने मुबय्यना तौर पर मुताल्लिक़ा पुलिस ओहदेदारों से रब्त पैदा करते हुए उन्हें ख़ुदसपुर्दगी के लिए राह हमवार की। मक़्तूल के रिश्तेदारों ने ये इल्ज़ाम लाग‌या कि इस क़त्ल में यासीन पहलवान के भतीजे शामिल् हैं जो इलाक़ा भवानीनगर तालाब कटा और दुसरे इलाक़ों में सूद का बड़े पैमाने पर कारोबार चलाते हैं और उन्हें मुक़ामी सियासी क़ाइदीन की सरपरस्ती हासिल है। मीरचोक पुलिस ने इस सिलसिले में क़त्ल का मुक़द्दमा दर्ज करके तहक़ीक़ात का आग़ाज़ कर दिया है। मरहूम की नमाज़ जनाज़ा बाद नमाज़ अस्र मक्का मस्जिद में अदा की जाएगी और तदफ़ीन जिन्सी चौराहा जुमेरात बाज़ार क़ब्रिस्तान में अमल में आएगी। तफ़सीलात फ़ोन नंबरात 9246106340 , 9704950367 पर मालूम की जा सकती हैं।

TOPPOPULARRECENT