Wednesday , October 18 2017
Home / Hyderabad News / मक्का मस्जिद , एक और बाबुल दाखिला निकालने का त्यक्क़ुन – कमिशनर बल्दिया

मक्का मस्जिद , एक और बाबुल दाखिला निकालने का त्यक्क़ुन – कमिशनर बल्दिया

कमिशनर जी एच एम सी मिस्टर सोमेश कुमार ने ईद मीलादुन्नबी (सल.) के मौक़ा पर तारीख़ी मक्का मस्जिद का दौरा करते हुए मस्जिद के इंतेज़ामात का तफ़सीली मुशाहिदा किया। वो अपनी अहलिया के हमराह 11 रबीउल अव्वल की रात 8 बजे मक्का मस्जिद का दौरा किया

कमिशनर जी एच एम सी मिस्टर सोमेश कुमार ने ईद मीलादुन्नबी (सल.) के मौक़ा पर तारीख़ी मक्का मस्जिद का दौरा करते हुए मस्जिद के इंतेज़ामात का तफ़सीली मुशाहिदा किया। वो अपनी अहलिया के हमराह 11 रबीउल अव्वल की रात 8 बजे मक्का मस्जिद का दौरा किया और तकरीबन सवा घंटे तक इस तारीख़ी मस्जिद का मुशाहिदा करते रहे।

वो मक्का मस्जिद के वसीअ और अरीज़ सहन , वुज़ू के लिए मख़सूस हौज़ , बुलंद और बाला मीनारों , ख़ूबसूरत कमानों , मस्जिद के अंदरूनी हिस्सा में छत से लटके हुए फ़ानुस , मेहराब और मिम्बर को देख कर हैरान रह गए।

उन्हों ने अपनी अहलिया के साथ सहन में रखे हुए संगमरमर के तख़्त पर बैठ कर तसावीर भी खिंचवाई। मक्का मस्जिद में आमद के साथ ही 50 साला सोमेश कुमार ने अपनी अहलिया ग्यान मोदरा के साथ सुपरिन्टेन्डेन्ट मक्का मस्जिद जनाब मुहम्मद अब्दुल नईम से मुलाक़ात की और मस्जिद की तारीख के बारे में मालूमात हासिल कीं। बिहार से ताल्लुक़ रखने वाले सोमेश कुमार 1989 कैडर के आई ए एस ओहदेदार हैं जबकि उन की अहलिया मुहतरमा ग्यान मोदरा अचार्य रंगा ज़रई यूनीवर्सिटी राजिंदर नगर में एक अहम ओहदा पर फ़ाइज़ हैं।

सुपरिन्टेन्डेन्ट मक्का मस्जिद जनाब मुहम्मद अब्दुल नईम ने इस जोड़े को मस्जिद के मुख़्तलिफ़ मुक़ामात का तफ़सीली मुआइना करवाया। दोनों मस्जिद में मौजूद आसिफ़जाही दौर की घड़ी , ग़ैर मामूली फ़ानुस , मेहराब को देख कर काफ़ी मुतास्सिर हुए। वाज़ेह रहे कि ईद मीलादुन्नबी सल्लल्लाह अलैहि वसल्लम के मौक़ा पर जी एच एम सी ने मक्का मस्जिद में ख़ुसूसी रौशनी का एहतेमाम किया था।

मिस्टर सोमेश कुमार की अहलिया मस्जिद में मौजूदगी के वक़्त सर पर पल्लू ओढ़े रहीं और बहुत ही दिलचस्पी से मस्जिद का मुशाहिदा किया। उम्मीद है कि मिस्टर सोमेश कुमार अमली इक़दामात करते हुए मस्जिद में मुसल्लीयों के लिए सहूलतों को मज़ीद बेहतर बनाएंगे।

TOPPOPULARRECENT