Monday , October 23 2017
Home / AP/Telangana / मक्का मुअज़्ज़मा और अजमेर में हैदराबादी रुबात की तामीर का मन्सूबा

मक्का मुअज़्ज़मा और अजमेर में हैदराबादी रुबात की तामीर का मन्सूबा

हैदराबाद 30 मार्च:हुकूमत तेलंगाना दरगाह हज़रत हुसैन शाह वली की ओक़ाफ़ी जमिनात के देरीना हल तलब मसले की आजलाना यकसूई के ज़रीये किसी इस्तेमाल में ना रहने वाली ज़मीन को वक़्फ़ बोर्ड के हवाले करवाने का वाज़िह यकीन दिया है और कहा कि इस ताल्लुक़ से एक आला सतही कमेटी तशकील दी जाएगी ताकि ये कमेटी ओक़ाफ़ी जमिनात का तफ़सीली जायज़ा लेते हुए मज़कूरा ओक़ाफ़ी ज़मीन की वक़्फ़ बोर्ड के हवाले करने को यक़ीनी बनाने के इक़दामात करसके।

एवान में हुए मबाहिस का जवाब देते हुए चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेहर राव‌ ने ये एलान किया और बताया कि साबिक़ हुकूमतों में जो भी ओक़ाफ़ी जमिनात मुख़्तलिफ़ इदारों-ओ-कंपनीयों के हवाले की गईं। इन जमिनात की रक़ूमात भी वक़्फ़ बोर्ड को दिलवाने के लिए भी आजलाना इक़दामात करने का यकीन् दिया।

मक्का शरीफ़ में वाक़्ये रुबात की वाजिब-उल-अदा रक़ूमात के हुसूल के लिए डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर मुहम्मद महमूद अली की क़ियादत में एक वफ़द को सऊदी अरब रवाना किया जाएगा, ताकि हुकूमत सऊदी अरब के ज़िम्मेदार ओहदेदारों से मुलाक़ात कर के वाजिब-उल-अदा रक़ूमात हासिल करने और उन रक़ूमात से मक्का शरीफ़ में आज़मीने हज्ज-ओ-उमरा को रिहायशी सहूलतों की फ़राहमी के लिए नई इमारतें हासिल की जा सकें।

दरगाह शरीफ़ हज़रत ख़्वाजा ग़रीबनवाज़ के ज़ाइरीन के क़ियाम करने की सहूलतें फ़राहम करने के मक़सद से अजमेर शरीफ़ में भी एक रुबात की तामीर को यक़ीनी बनाने के लिए इक़दामात कर रही है। इस सिलसिले में भी वो चीफ़ मिनिस्टर राजिस्थान से रब्त पैदा कर के बेहतर नुमाइंदगी की जाएगी और ज़रूरत पड़ ने पर फिर एक मर्तबा वफ़द को राजिस्थान रवाना करने अजमेर में रुबात की तामीर को यक़ीनी बनाने के इक़दामात किए जाऐंगे।

TOPPOPULARRECENT