Friday , October 20 2017
Home / Hyderabad News / मज़लूम शौहरों की दूसरी कान्फ़्रैंस

मज़लूम शौहरों की दूसरी कान्फ़्रैंस

हैदराबाद ।०४ मई : ( प्रैस नोट ) : ऑल इंडिया मुस्लिम फ्रंट का प्रैस नोट मज़हर है कि ऑल इंडिया मुस्लिम फ्रंट के ज़ेर-ए-एहतिमाम मुनाक़िदा मज़लूम शौहरों की कान्फ़्रैंस के मुसबत नताइज बरामद होरहे हैं । वो तमाम मर्द-ओ-ख़वातीन जो दफ़ा 498(A) ताअ

हैदराबाद ।०४ मई : ( प्रैस नोट ) : ऑल इंडिया मुस्लिम फ्रंट का प्रैस नोट मज़हर है कि ऑल इंडिया मुस्लिम फ्रंट के ज़ेर-ए-एहतिमाम मुनाक़िदा मज़लूम शौहरों की कान्फ़्रैंस के मुसबत नताइज बरामद होरहे हैं । वो तमाम मर्द-ओ-ख़वातीन जो दफ़ा 498(A) ताअज़ीरात-ए-हिंद के तहत दायर करदा झूटे मुक़द्दमात से मुतास्सिर हुए हैं उन्हों ने इस कान्फ़्रैंस की मनज़ोरा क़रारदाद के इस दफ़ा 498(A) को मंसूख़ किया जाय या नाक़ाबिल दस्त अंदाज़ी पुलिस , क़ाबिल ज़मानत , क़रार दिए जाने की भरपूर ताईद की है ।

अब अवाम के बेहद इसरार पर ऑल इंडिया मुस्लिम फ्रंट ने 5 मई को बरोज़ हफ़्ता उर्दू घर मुग़ल पूरा में 10-30 बजे सुबह ज़ेर-ए-सदारत जनाब मुहम्मद उसमान शहीद ऐडवोकेट मुनाक़िद की जाएगी ।

इस सिलसिले में जनाब ग़ुलाम मुहम्मद जनरल सैक्रेटरी ऑल इंडिया मुस्लिम फ्रंट ने अवामुन्नास और मज़लूम शौहरों के इलावा उन के मुतास्सिरा ज़ईफ़ वालदैन , बहनों , भाईयों और रिश्तेदारों वग़ैरा से गुज़ारिश की है वो इस कान्फ़्रैंस में कसीर तादाद में शिरकत करें ताकि मर्कज़ी हुकूमत और ला कमीशन से मूसिर नुमाइंदगी की जा सके ।

ऑल इंडिया मुस्लिम फ्रंट का एक वफ़द इस सिलसिले में दिल्ली रवाना होगा ताकि मुताल्लिक़ा वुज़रा को एक याददाश्त पेश की जा सके ।।

TOPPOPULARRECENT