Tuesday , October 24 2017
Home / India / मणिपुर में अस्करीयत पसंदों के ख़िलाफ़ तलाशी मुहिम जारी

मणिपुर में अस्करीयत पसंदों के ख़िलाफ़ तलाशी मुहिम जारी

इम्फाल: मणिपुर‌ के ज़िला चंडेल में आज तीसरे दिन भी शोरिश पसंदों को पकड़ने के लिए तलाशी मुहिम जारी है जहां पर घात लगाकर किए गए हमले में 18 फ़ौजी हलाक और दीगर 10 ज़ख़मी होगए थे। आसाम राइफ़ल्ज़ के ज़राए ने बताया कि शोरिश पसंदों की सरकूबी के लि

इम्फाल: मणिपुर‌ के ज़िला चंडेल में आज तीसरे दिन भी शोरिश पसंदों को पकड़ने के लिए तलाशी मुहिम जारी है जहां पर घात लगाकर किए गए हमले में 18 फ़ौजी हलाक और दीगर 10 ज़ख़मी होगए थे। आसाम राइफ़ल्ज़ के ज़राए ने बताया कि शोरिश पसंदों की सरकूबी के लिए पर लॉंग, चारूइंग, मोलसथ और दीगर इलाक़ों में तलाशी मुहिम जारी है जिन्होंने गुज़िश्ता दो अशरों में पहली मर्तबा सुरंगों, राकेट लॉंचरस और ख़ुद कार हथियारों के ज़रिये फ़ौजी जवानों पर हमला कर दिया है।

इस हमले में 8 अफ़राद बिशमोल 7 फ़ौजी अहलकार और एक मुश्तबा अस्करीयत पसंद हलाक होगए। ज़राए ने बताया कि घात लगाकर किए गए हमले में हलाक तमाम फ़ौजी जवानों की शनाख़्त करली गई है। ये वाक़िया जुमेरात को पेश आया था जबकि फ़ौजी सरबराह जनरल दलबीर सिंह सुहाग ने कल जाये वक़ूअका दौरा करके सूरत-ए-हाल का जायज़ा लिया था। उन्होंने फ़ौज और आसाम राइफ़ल्ज़ के ओहदेदारों से तलाशी मुहिम और मुस्तक़बिल के लायेहा-ए-अमल पर तबादला-ए-ख़्याल किया था। नागा अस्करीयत पसंद तंज़ीम एन एससी एन (खुलाइंग) ने इस हमले की ज़िम्मेदारी क़बूल करली है।

TOPPOPULARRECENT