Wednesday , October 18 2017
Home / Hyderabad News / मदीना एजूकेशन सोसाइटी के तालीमी इदाराजात की आज से कुशादगी

मदीना एजूकेशन सोसाइटी के तालीमी इदाराजात की आज से कुशादगी

हुकूमत मदीना एजूकेशन सोसाइटी के तहत तालीमी इदारों को चलाने के लिए माहिरीने तालीम पर मुश्तमिल कमेटी के क़ियाम की तैयारी कर रही है। वाज़ेह रहे कि वक़्फ़ बोर्ड ने कल मदीना एजूकेशन सोसाइटी के तहत मौजूद औक़ाफ़ी जायदादों को अपनी तहवील मे

हुकूमत मदीना एजूकेशन सोसाइटी के तहत तालीमी इदारों को चलाने के लिए माहिरीने तालीम पर मुश्तमिल कमेटी के क़ियाम की तैयारी कर रही है। वाज़ेह रहे कि वक़्फ़ बोर्ड ने कल मदीना एजूकेशन सोसाइटी के तहत मौजूद औक़ाफ़ी जायदादों को अपनी तहवील में ले लिया था।

मंशाए वक़्फ़ और वक़्फ़ ऐक्ट की ख़िलाफ़वर्ज़ी के तहत इन जायदादों को स्पेशल ऑफीसर वक़्फ़ बोर्ड शेख़ मुहम्मद इक़बाल (आई पी एस) की रास्त निगरानी में कल वक़्फ़ बोर्ड ने अपनी तहवील में ले लिया।

एजूकेशन सोसाइटी के तहत मदीना पब्लिक स्कूल, मदीना टेक्नीकल कॉलेज, मदीना जूनियर कॉलेज फ़ॉर गर्ल्ज़, मदीना जूनियर कॉलेज फ़ॉर ब्वॉयज़ और मदीना स्टूडेंट्स हॉस्टल चलाए जाते हैं। इन तमाम तालीमी इदारों के इंतेज़ाम चलाने के लिए माहिरीने तालीम और मोअज़्ज़िज़ीने शहर पर मुश्तमिल एक कमेटी के क़ियाम का मंसूबा है।

इस सिलसिले में स्पेशल ऑफीसर वक़्फ़ बोर्ड ने स्पेशल सेक्रेट्री अक़लीयती बहबूद सय्यद उमर जलील से मुशावरत की। बताया जाता है कि अंदरून दो यौम कमेटी तशकील दी जाएगी ताकि तलबा की तालीम मुतास्सिर ना हो और मामूल के मुताबिक़ तालीमी इदारे काम करते रहें। इस के इलावा दाख़िलों का निज़ाम भी शफ़्फ़ाफ़ और आसान बनाया जाएगा।

उन्हों ने कहा कि इन इदारों की आमदनी से इंजीनीयरिंग और दीगर पेशावराना कॉलेजेस के क़ियाम के मुआमलात की भी जांच की जाएगी। उन्हों ने औलियाए तलबा से अपील की कि वो तालीमी इदारों के बेहतर इंतेज़ाम के सिलसिले में बोर्ड से तआवुन करें। वक़्फ़ बोर्ड की जानिब से नोटिस बोर्ड पर कल से स्कूल की कुशादगी का एलान किया गया है ताहम औलियाए तलबा का एहसास है कि वक़्फ़ बोर्ड की जानिब से इन इदारों को चलाना किसी चैलेंज से कम नहीं।

TOPPOPULARRECENT