Tuesday , September 26 2017
Home / India / मध्य प्रदेश के मग़रूर वज़ीर के ख़िलाफ़ कार्रवाई की जाये

मध्य प्रदेश के मग़रूर वज़ीर के ख़िलाफ़ कार्रवाई की जाये

भोपाल: आर एस एस ने आज मध्य प्रदेश के एक वज़ीर के ख़िलाफ़ कांग्रेस और आम आदमी पार्टी के मुतालिबे की ताईद की है जिन्हों ने 2 यौम क़बल एक लड़के को लात मार कर तनाज़ा पैदा कर दिया था और कहा कि वुज़रा को अवाम के लिए इंतेहाई हस्सास होना चाहिए। मीडिया के नुमाइंदों ने जब ये दरयाफ़त किया कि हुकूमत ने इन ( रियासती वज़ीर ) के ख़िलाफ़ कार्रवाई क्यों नहीं की है ? आर एस एस इलाक़ा छत्तीसगढ़ के सरबराह अशोक सवहानी ने कहा कि वुज़रा को अवाम के लिए बेहद एहसास होना चाहिए और हुकूमत मध्य प्रदेश भी क़सूरवार वज़ीर महदेले के ख़िलाफ़ कार्रवाई करे।

वज़ीर अफ़्ज़ाइश मवेशीयां को एक वीडियो क्लिपिंग में एक लड़के को ठोकर मारते हुए देखा गया जिस पर ज़बरदस्त तनाज़ा उठ खड़ा होगया । ये वाक़िया यौमे तासीस मध्य प्रदेश की एक तक़रीब के मौक़े पर पेश आया था। सीनिय‌र कांग्रेस लीडर मनीष तिवारी ने मुतालिबा किया कि महदेले को काबीना से बरतरफ़ कर दिया जाये।

जब कि आम आदमी पार्टी ने भी रियासती वज़ीर से इस्तीफे का मुतालिबा करते हुए मध्य प्रदेश हक़ूक़-ए-इंसानी कमीशन से उनके ख़िलाफ़ सख़्त कार्रवाई के लिये दरख़ास्त की है। इस वाक़िया के एक दिन बाद महदेले ने ये इद्दिआ किया कि न्यूज़ चैन‌ल पर पेश करदा वीडियो बनावटी है।

उन्होंने बताया कि एक तक़रीब के इख़तेताम के बाद जब वो अपनी कार की सिम्त जा रही थी कि एक रिपोर्टर अपने कैमरा मैन के साथ इंटरव्यू ले रहा था कोई आकर मेरे पैरों पर गिर गया मैं ने इस का चेहरा भी नहीं देखा और आगे बढ़ गई उस के सिवा-ए-कुछ भी नहीं हुआ । लेकिन न्यूज़ चैनल‌ इस वाक़िये को तोड़-मोड़ कर पेश कर रहे हैं। जिस में कोई सच्चाई नहीं है। उन्होंने ये दावा किया कि ये लड़का हालत नशा में था और तवाज़ुन खो कर गिर पड़ा होगा।

TOPPOPULARRECENT