Tuesday , October 24 2017
Home / India / मध्य प्रदेश के 50 लाख तलबा की सूर्य नमस्कार में शिरकत

मध्य प्रदेश के 50 लाख तलबा की सूर्य नमस्कार में शिरकत

भोपाल, १३ जनवरी (पी टी आई) सूर्य नमस्कार मश्क़ की सख़्त मुख़ालिफ़त के बावजूद मध्य प्रदेश में रियासत गीर सतह से 50 लाख तलबा ने आज इस मश्क़ में हिस्सा लिया जो एक रिकार्ड है। रियास्ती चीफ़ मिनिस्टर शिव राज सिंह चौहान सफ़ अव्वल में बैठे हुए इ

भोपाल, १३ जनवरी (पी टी आई) सूर्य नमस्कार मश्क़ की सख़्त मुख़ालिफ़त के बावजूद मध्य प्रदेश में रियासत गीर सतह से 50 लाख तलबा ने आज इस मश्क़ में हिस्सा लिया जो एक रिकार्ड है। रियास्ती चीफ़ मिनिस्टर शिव राज सिंह चौहान सफ़ अव्वल में बैठे हुए इस मश्क़ की क़ियादत कर रहे थे।

स्कूली तालीम महिकमा ने इस सूर्य नमस्कार के लिए वसीअ पैमाने पर इंतिज़ामात किए थे ताकि इस तक़रीब को शानदार तक़रीब बनाया जा सके। ये तक़रीब हर साल रियासत में स्वामी विवेकानंद के यौम-ए-पैदाइश 12 जनवरी को 2007-ए-से मनाई जा रही है।

सरकारी ज़राए के बमूजब रियासत गीर सतह से पच्चास लाख तलबा ने सूर्य नमस्कार में शिरकत की जो एक रिकार्ड है। इस तक़रीब के एहतिमाम का दिफ़ा करते हुए चीफ़ मिनिस्टर ने प्रैस कान्फ़्रैंस में कहा कि सूर्य नमस्कार का ताल्लुक़ किसी मख़सूस मज़हब से नहीं ये योगा कि एक मश्क़ है, इस में दिमाग़ और जिस्म पर मुनफ़रद अंदाज़ में हम आहंग किया जाता है ताकि वो शख़्स मुकम्मल तौर पर तंदरुस्त रहे।

उन्हों ने कहा कि ताहम इस वरज़िश में शिरकत लाज़िमी क़रार नहीं दी गई है। वाज़िह रहे कि रियासत के मुस्लमानों ने सूर्य नमस्कार को ख़िलाफ़ शरीयत क़रार दिया है और कहा कि इस्लाम इस अमल की इजाज़त नहीं देता । मध्य प्रदेश में बी जे पी हुकूमत ने मुस्लमानों की इस मुख़ालिफ़त को ख़ातिर में ना लाते हुए आज तलबा के लिए सूर्य नमस्कार का एहतिमाम किया था ।

TOPPOPULARRECENT