Monday , August 21 2017
Home / Mumbai / मध्य प्रदेश में आबपाशी प्रोजेक्ट की तामीर

मध्य प्रदेश में आबपाशी प्रोजेक्ट की तामीर

भोपाल: तेलंगाना के वज़ीर आबपाशी मिस्टर हरीश राव‌ ने आज चीफ़ मिनिस्टर मध्य प्रदेश श्यौराज सिंह चौहान से मुलाक़ात की और 13 माह की क़लील मुद्दत में पाया-ए-तकमील नर्मदा । कुशी परा दरियाओं से मरबूत लेफ्ट इरीगेशन प्रोजेक्ट पर तबादला-ए-ख़्याल किया।

मिस्टर हरीश राव‌ ने ओहदेदारों की टीम के साथ रियासती सेक्रिट्रेट में चीफ़ मिनिस्टर से मुलाक़ात की और आबपाशी प्रोजेक्ट के इमतियाज़ी ख़सुसीआत से आगही हासिल की।

इस मौक़े पर श्यौराज सिंह चौहान ने कहा कि नर्मदा । कुशी परा मरबूत प्रोजेक्ट 13 माह के रिकार्ड वक़्त में मुकम्मल कर लिया गया है जबकि नर्मदा का पानी पाइपलाइन के ज़रिया कुशी परा दरिया को सरबराह किया जा रहा है। इन्होंने तयक़्क़ुन दिया कि तेलंगाना में आबपाशी प्रोजेक्ट‌स की तामीर होने हुकूमत मध्य प्रदेश का मुकम्मल तआवुन रहेगा।

इस मौक़े पर हरीश राव‌ ने बताया कि हुकूमत तेलंगाना भी दरयाए गोदावरी का पानी लेफ्ट इरीगेशन के ज़रिया इस्तिफ़ादा करना चाहती है। चूँकि ये पानी फ़िलहाल नहरों के ज़रिया मुंतक़िल किया जा रहा है जिसके दौरान काफ़ी पानी ज़ाए हो रहा है। इन्होंने आबपाशी, ज़राअत, ख़वातीन के इख़्तयारात के शोबा में रियासती हुकूमत के गिरांक़द्र काम की सताइश की और हुकूमत तेलंगाना भी तरजीही बुनियादों पर आबपाशी प्रोजेक्टस को पाया-ए-तकमील तक पहुंचाना चाहती है।

TOPPOPULARRECENT